2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سوء تفاهم کیسان دیباج نسبت به دارا حیایی

سوء تفاهم کیسان دیباج نسبت به دارا حیایی

کیسان دیباج فکر می کرد دارا حیایی حرفی را پشت سرش زده است و همین هم باعث رنجش او شد.

دوات آنلاین -فصل سوم سریال از سرنوشت به دلیل بازی خوب همه بازیگران، داستان جذاب و کارگردانی حساب شده بسیار پربیننده شد. در این بین رفاقت هاشم و سهراب برای همه بسیار جذاب بود، رفاقتی که کیسان دیباج و دارا حیایی در دنیای واقعی نیز پیدا کرده اند اما در بخشی از فیلمبرداری سریال، دیباج نسبت به رفیقش دچار سوء تفاهم شد.

 

سخت ترین سکانس ها در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت سکانس های تاثیرگذار زیادی داشت و هر یک از بازیگران یکی از سکانس ها را به عنوان صحنه سخت معرفی کرده اند. فاطیما بهارمست، بازیگر نقش نغمه، سکانس مرگ اسماعیل و همچنین سکانس آخر سریال را که در زندان به ملاقات هاشم می رود جزو صحنه های سخت معرفی کرده است.

 

دارا حیایی می گوید سخت ترین سکانس از نظر او صحنه ای بود که هاشم تنها در خانه خودش نشته بود و در خیال نغمه را می دید که با او صحبت می کرد.

 

سخت ترین سکانس برای کیسان دیباج صحنه دعوایش با هاشم و سیلی زدن به او بود. این سکانس بارها و بارها تکرار شد و حتی از جایی به بعد کیسان واقعا به دارا سیلی می زد تا بتوانند این سکانس را خوب دربیاورند اما این صحنه حاشیه ای هم داشت.

عکسی از سریال از سرنوشت

دلخوری دیباج از دارا حیایی

روزی که قرار بود صحنه دعوای سهراب و هاشم ضبط شود دارا حیایی با انرژی و سرحال به محل فیلمبرداری رفت و با دیباج خوش و بش کرد اما رفیقش جواب او را نداد و با نوعی خشم و ناراحتی به وی نگاه می کرد. دارا حیایی دلیل این رفتار را نمی دانست تا این که بعدا فهمید آقای خردمندان برای طبیعی شدن بازی دیباج از یک حقه استفاده کرده است.

 

ماجرا از این قرار بود که خردمندان شب قبل با دیباج تماس گرفته و گفته بود دارا به او زنگ زده و گفته کیسان نمی تواند صحنه دعوا را خوب بازی کند. کیسان وقتی این حرف را شنید از دست دارا به شدت ناراحت شد اما بعدا فهمید این فقط یک ترفند بوده تا سکانس مورد نظر طبیعی بشود.

 

خردمندان در واقع قصد داشت کاری کند که کیسان واقعا از دست دارا ناراحت باشد تا بتواند خشم خود را موقع فیلمبرداری نشان بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدیس 1400/02/05
اصلا من اون یک تیکه رو ندیدم .ولی تو ای فیلم میبینم تازه تو فصل دو قسمت اول من بجای هاشم بودم یک کتک حسابی سهرابو میزدم ولی در هر لحاظ این سه فصل عالی بود
کیانا 1399/09/23
سلام فصل چهآرم از سرنوشت میسازید☺لطفا لطفا فیلم رو ادامه بدین💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙
ف 1399/09/15
افرین به اقای خردمندان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.