2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شروع انتظار برای فصل 4 سریال از سرنوشت

شروع انتظار برای فصل 4 سریال از سرنوشت

زندگی تازه هاشم و سهراب در فصل بعد چگونه خواهد بود؟ چه اتفاقاتی برای این دو رفیق رخ می دهد؟

دوات آنلاین -فصل سوم سریال از سرنوشت در حالی به پایان رسید که طرفداران زیادی داشت و دارا حیایی و کیسان دیباج در نقش های هاشم و سهراب توانستند نظر مخاطبان را جلب کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید در فصل 4 این سریال چه اتفاقی رخ می دهد. پیش از این برخی عوامل سریال ساخته شدن فصل بعدی را اعلام کرده بودند و تعدادی از بازیگران نیز گفته بودند در این رابطه با آنها صحبت شده است.

 

پایان فصل سوم سریال از سرنوشت

فصل سوم سریال از سرنوشت پایان خوبی داشت. همان گونه که در پایان فصل دوم این سریال خاکپور با دادن سوله ای به هاشم و سهراب به برخی مشکلات آنها پایان داد و زندگی تازه ای را برای این دو رفیق رقم زد در فصل سوم نیز بسیاری از مشکلات این دو شخصیت حل شد و آنها را به سمت زندگی تازه ای کشاند.

 

سهراب نه تنها پدر واقعی اش را پیدا و با او آشتی کرد، بلکه توانست به عشق دوران نوجوانی خود یعنی آرزو برسد و همه موانع را از سر راه بردارد.

 

هاشم نیز با معرفی خودش موفق شد گرهی بزرگ را در زندگی اش باز کند و از سویی نغمه را نیز بار دیگر به دست آورد و به آینده امیدوار شد.

 

جمع بندی خوب سریال باعث شد تکلیف همه شخصیت ها روشن شود و از سویی نه همه چیز به شکل رویاگونه و دور از واعقیت به پایان برسد و نه این که فرجامی ناخوشایند داشته باشد.

عکسی از سریال از سرنوشت

زندگی تازه سهراب در فصل چهارم سریال از سرنوشت

سهراب در فصل چهارم این سریال، البته اگر ساخت آن قطعی شود، زندگی تازه ای را پیش رو دارد. او دارای خانواده ای است که حمایتش می کنند؛ پدر، خواهر و مادرناتنی. او همچنین وارد مرحله تاهل در زندگی اش می شود و باید بتواند زندگی مشترکش با آرزو را بسازد.

 

در این میان سهراب پدری ثروتمند دارد که قطعا در زندگی او تاثیر خواهد گذاشت. شاید سهراب همچنان ترجیح بدهد روی پای خودش بایستد و بدون حمایت مالی پدر کارگاه خودشان ر اداره کند. چنین کاری با شناختی که از شخصیت سهراب داریم دور از انتظار نیست. در این صورت او باز هم با گره ها و گرفتاری هایی مواجه خواهد شد.

عکسی از سریال از سرنوشت

هاشم و زندگی جدید

هاشم هم در فصل چهارم زندگی جدیدی را شروع خواهد کرد. رابطه او با همسرش نغمه بازسازی می شود. از سویی او از گذشته خود درس گرفته و احتمالا برخی بلندپروازی هایش را فراموش خواهد کرد.

 

هاشم کار سختی در پیش دارد. او باید اعتمادی را که از بین رفته بود دوباره به دست بیاورد و قطعا باید در این مسیر تلاش زیادی بکند.

 

تلاش و رفاقت؛ 2 عنصر اصلی در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت بدون رفاقت هاشم و سهراب معنی پیدا نمی کند. دوستی این دو نفر است که خوشی ها و تلخی های زندگی شان را می سازد و هر دو نشان داده اند تا آخر پای این رفاقت خواهند ایستاد. همین هم سریال را جذاب می کند. واقعیت این است که جای چنین رفاقت هایی در زندگی بسیاری از ما خالی است و خیلی از ما چنین دوستان صمیمی و وفادار و فداکاری نداریم و به همین دلیل از سرنوشت ما را جذب خودش می کند.

 

عنصر دوم تلاش است. هاشم و سهراب برای رسیدن به موفقیت از مواجهه با مشکلات هیچ ترسی ندارند. ترجیح می دهند به دل حوادث بروند و با آنها مواجه شوند به جای این که فرار کنند و به سویی به ظار امن و ایمن بخزند. هاشم حتی ترجیح داد به زندان برود و با همه سختی های آن مواجه شود اما رفاقت و عشق اش را از دست ندهد.

 

این دو عامل به احتمال زیاد در فصل چهارم هم نقش مهمی خواهند داشت و مسیر زندگی دو یار قدیمی را مشخص می کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/02/20
عالییییییییی
ناشناس 1400/12/16
من سریال ازسرنوشت و خیلی خیلی دوست دارم تا حالا ازسرنوشت و از فصل یکم تا سوم شو نگاه کردم بی صبرانه هم منتظر اینم که فصل ۴ و ۵ این سریال هم پخش بشه و ببینم
زهرا 1400/12/12
سلام من بی صبرانه منتظر تا فصل های بعدی این سریال را ببینم من همیشه این سریال به دلم می نشیند و از همتون ممنونم که این سریال را ساخته اید .
از سرنوشت 1400/07/08
سلام من این سریال و خیلی دوست دارم کی فصل چهارم پخشششش می شودد
S.m 1400/07/03
من طرفدارداراحیایی وکیسان دیباج هستم خیلی دوسشون دارم زودفصل۴شروع بشه بیصبرانه منتظرم
ناشناس 1400/06/21
این فیلم بسیار عالی است
Hanieh 1400/04/19
این سریال واااااااااقعا عاااااااااااااااااااااااااااااالیه...!!!
زهرا 1400/04/06
من این سریال را واقعا دوست داشتمو تا الان از فصل اول تا فصل سوم نگاه کردم امیدوارم شما هم این سریال را دوست داشته باشید و پسندیده باشید این سریال واقعا عالیییییییییییییییییییییییی است ممنون از تک تک عوامل از سرنوشت از نویسنده بگیر تا کارگردان و بازیگران😘😘 مخصوصا فاطیما بهارمست و مونا کریمی و دارا حیایی و کیسان دیباج در نقش های ( هاشم و سهراب ) بسیار در این سریال درخشیدند
مهدیس 1400/03/10
این سریال بسیار عالی هست ومن از کارگردان این سریال تشکر میکنم واز ایشان خواهش میکنم که فصل۴ این سریال
فاطیما 1400/03/09
سلام . این سریال رو تا فصل 100 هم باید ادامه داد آنقدر که جذاب و زیبا است .واقعا از تمام عوامل سریال ممنونم بخصوص فاطیما بهار مست و دارا حیایی و کیسان دیباج و مونا کرمی و کارگردان و تهیه کننده .امیدوارم همیشه تمام عوامل سریال سالم و شاد باشند. منو خانواده ام در انتظار فصل 4 و همچنین فصلهای دیگر .هستم.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.