2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فصل جدید سریال پایتخت ساخته می شود

فصل جدید سریال پایتخت ساخته می شود

ظاهرا سرانجام ساخت فصل ۷ سریال پایتخت قطعی شده البته هنوز مشکلی در این خصوص وجود دارد.

دوات آنلاین -سریال پایتخت، بی شک جزو پرطرفدارترین سریال های تلویزیون است و ماجراهای نقی معمولی و خانواده اش حتی در بازپخش ها و تکرارها افراد زیادی را به تماشا ترغیب می کند. در حالی که ساخت فصل جدید این سریال نامشخص بود باشگاه خبرنگاران خبر داد فصل هفتم اخته می شود.

هما و نقی در سریال پایتخت

شروع سریال پایتخت از نوروز سال 90

باشگاه خبرنگاران نوشت: سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری که می‌توان موفق‌ترین سریال طنز در سال‌های اخیر نام برد.

 

نخستین فصل این سریال نوروز ۱۳۹۰ برای شبکه یک سیما تولید شد. سریالی که با طرحی از محسن تنابنده و همراهی خشایار الوند شکل گرفت. محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر و سارا و نیکا فرقانی اصل در این فصل به ایفای نقش پرداختند و خانواده معمولی از اینجا شکل گرفت.

 

درواقع پایتخت با نقی معمولی و همسرش هما سعادت به همراه بابا پنجعلی و ارسطو عامل پسرخاله نقی و سارا و نیکا دوقلو‌های نقی شکل گرفت.

نقی و ارسطو در سریال پایتخت

ادامه دار شدن سریال پایتخت

فصل اول سریال با اقبال خوبی در نوروز روبه‌رو شد، از این رو گروه برای ساخت فصل دوم این سریال تصمیم گرفت شخصیت‌ها را پخته‌تر کند و رنگ و بویی دیگر به آن‌ها بدهد که البته این طراحی یک سال زمان برد و خانواده معمولی سال ۹۱ به تلویزیون نیامد تا فصل دوم نوروز ۹۲ باز هم با طراحی محسن تنابنده و البته نویسندگی حسن وارسته و کورش نریمانی نوشته شد و به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

 

ببینید: شوکه شدن نقی معمولی و بهتاش از کار فهیمه

 

تلویزیون به دلیل درخواست‌های مکرر مخاطبانش تصمیم گرفت خانواده معمولی را تبدیل به پای ثابت ایام نوروز کند و مخاطب همچنان از سریال استقبال می‌کرد.در طی این سال‌ها عوامل پایتخت اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کردند.

عکسی از فصل ششم سریال پایتخت

اتفاقی تلخ در فصل ششم

در حالی که گروه پایتخت خود را آماده می‌کرد تا فصل ششم این سریال را برای نوروز ۹۸ آماده کند، اما در نخستین روز‌های اسفند سال ۹۷ خشایار الوند نویسنده این سریال براثر ایست قلبی چشم از جهان فرو بست و تیم «پایتخت» در شوک از دست دادن او بود.

 

ببینید: خانواده معمولی عروسی را بهم ریختند

 

با تغییر تیم نویسندگان این فصل هرچند که جزو پرمخاطب‌ترین سریال‌های نوروزی است و همچنان در صدر قرار دارد، اما با انتقاداتی مواجه شد.

 

ببینید: سکانس آمپول زدن بهبود در سریال پایتخت 3

 

حفظ موفقیت پایتخت برای عوامل و بازیگران این سریال محبوب یک دهه اخیر تلویزیون کار را برای ادامه سخت کرد و آن‌ها باید مثل این سال‌ها هوشمندانه در این زمینه گام برمی داشتند.

 

فصل جدید سریال پایتخت

به تازگی مدیران رسانه ملی با عوامل پایتخت مذاکراتی داشته اند و قرار است فصل جدید پایتخت ساخته شود. برخی از بازیگران سریال پایتخت در پروژه‌های دیگر حضور دارند و ساخت فصل جدید نیاز به هماهنگی لازم برای حضورشان در فصل جدید است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مسرور 1399/09/21
خیلی عالیه من خیلی خوسحال شدم ممنون از شما
امین 1399/09/09
راست میگه فصل ۶ نا تموم موند حالا چطوریه که می خوان ۷ رو هم بسازن؟؟؟🤔🤔
... 1399/09/08
فصل شش که ناتموم موند چطور هفتو میخوان بسازن؟
ناشناس 1399/09/08
خیلی فیلم با حال من به همراه خانواده ام هر شب این فیلم زیبارو نگاه میکنیم
ناشناس 1399/09/08
من وقتی شنیدم میخوان فصل ۷ رو بسازن خیلی خوشحال شدم و خیلی دوستش دارم اگر هزار بار هم پخش کنند باز هم نگاه میکنم الان از شبکه آی فیلم هم پایتخت ۳ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار ساعت ۱۳ پخش میشود امیدوارم همه ی ما شاهد در دیدن و پخش فصل ۷ این سریال جذاب باشیم یا علی
ناشناس 1399/09/08
چقد خوب که دارن فصل ۷ رو میسازن
ناشناس 1399/09/08
خداحفظشون کنه همشون عالی هستن مخصوصااقای تنابنده امیدوارم همیشه ازاین سریال‌های پربیننده بسازن هرچقدرپایتخت رونگاه کنیم بازم خسته نمیشیم نقش ارسطوهم عالیه
آرزو 1399/09/08
ای جان خدا حفظتون کنه.خواهشا این پیامم رو آقای تنابنده هنرمند بخونه.نقی معمولی با خانواده اش با فهیمه و شوهرش و بهروز معرکه هستن بجز بهتاش بی ادب مخصوصا بی احترامی به بزرگترها. دوستون داریم پایتختی ها همیشه هرجا پخش پایتخت باشه نگاه میکنیم و میخندیم.حدا حفظتون کنه. برای ما مردم کار کنید برای دل ما.بیخبال همه...
یگانه 1399/09/07
وااای چقدخوشحال شدم که فصل ۷درحال ساخته خیلی ممنون که میخواهیدبسازید فقط دراین فصل ارسطوزن داربشه اخه گناه داره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.