2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
میلاد میرزایی، بازیگر نقش حسام در سریال شرم کیست

میلاد میرزایی، بازیگر نقش حسام در سریال شرم کیست

میلاد میرزایی، با بازی های خوب خود در چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و اکنون در نقش حسام در سریال شرم ظاهر شده است. با او آشنا شوید.

دوات آنلاین -میلاد میرزایی قبل از این که در سریال شرم نقش حسام را بازی کند نقش رشید در سریال بانوی عمارت را برعهده داشت. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

 

میلاد میرزایی متولد 30 شهریور 1369 است و علاوه بر بازیگری گویندگی نیز می کند و همچنین در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد. صدای خوب او بسیار مورد توجه است.

میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم

شروع بازیگری میلاد میرزایی

میلاد میرزایی بازیگری را از سال 1386 با فیلم اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر شروع کرد و بعد از آن 8 سال طول کشید تا بار دیگر جلوی دوربین برود و در فیلم ماه در جنگل بازی کند.

 

او دو فیلم سینمایی دیگر نیز در کارنامه خود دارد. در سال 95 در فیلم شماره 17 سهیلا بازی کرد و یک سال بعد در فیلم لایه های دروغ جلوی دوربین رفت. فیلم سینمایی لایه‌های دروغ محصول مشترک ایران و فنلاند است که در جشنواره کن بود و در آمریکا و 80 کشور دنیا اکران می‌شود و بعد در ایران هم به نمایش در‌می‌آید.

میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم

سریال های تلویزیونی میلاد میرزایی

میلاد میرزایی تا قبل از سریال شرم در دو سریال دیگر حضور داشت. نقش او به عنوان رشید در سریال بانوی عمارت مورد توجه قرار گرفت. هر چند این نقش در نیمه دوم سریال کنار می رود اما در قسمت های ابتدایی به دلیل رقابت عشقی که با شازده ارسلان با بازی حسام منظور دارد مورد توجه قرار می گیرد.

 

او همچنین در سال 98 در سریال بیگانه ای با من است بازی کرد و سپس نوبت به سریال شرم رسید.

میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم

بازی در نقش حسام در سریال شرم

میلاد میرزایی، بازیگر سریال شرم درباره نقش حسام در این سریال به جام جم می‌گوید: آقای کاوری نقشم را در بانوی عمارت دیده بودند و برای واگذاری نقش حسام به من اعتماد کردند و خوشحالم این اطمینان شکل گرفت. حسام جزو شخصیت‌های متفاوت قصه است و زمانی که فیلمنامه را خواندم، جذب داستان شدم؛ ضمن این که آقای کاوری به شخصیت‌ها کاملا مسلط بود و در طول کار راهنمایی خوبی داشتند.

 

وی ادامه می دهد: شخصیت حسام از خود واقعی‌ام خیلی دور است. پدر او کشته شده و به‌دنبال انتقام است. همین منجر به این می‌شود که حسام در موقعیت‌های متفاوت قرار می‌گیرد و او را با چالش‌های زیادی همراه می‌کند. خوشخبتانه آقای کاوری هم جزو کارگردانانی است که دست بازیگر را باز می‌گذارد، اما کاملا نظارت بر کار دارد و نظرات را گوش می‌دهد، در صورتی که به کار کمک کند، می‌پذیرد. از سوی دیگر خودم هم تجربه کار در فیلم هالیوودی داشته‌ام و تمام تلاشم  را کردم تا حسام را متفاوت بازی کنم.

 

این بازیگر عنوان می‌کند: تمام صحنه‌ها را به‌درستی آقای کاوری هدایت می‌کرد تا ما در سریال گمراه نشده و از مسیر اصلی دور نشویم. همیشه با حوصله گوش می‌داد و با بازیگران رفیق بود. در مجموع تجربه بازی در این سریال برایم دوست‌داشتنی بود. همچنین شخصیت حسام را باید در دو مقطع زمانی بازی می‌کردم، زیرا او هشت سال پیش دیده می‌شود و به‌خاطر موضوعی از کشور می‌رود و بعد از هشت سال برمی‌گردد و به خاطر این‌که این مقطع زمانی را نشان بدهیم، به مدت دو ماه من 14 کیلو وزن کم کردم تا حسام قبل و بعد از ایران متفاوت باشد.

 

میرزایی درباره تجربه همکاری با بازیگران پیشکسوت تاکید می‌کند: بازیگران با‌تجربه همیشه در طول کار تاثیرگذار هستند و تجارب‌شان را در اختیار جوان‌ترها می‌گذارند. در فضای دوست‌داشتنی سریال شرم این اتفاق افتاد و بازیگران پیشکسوت ما جوان‌ترها را راهنمایی می‌کردند. در‌مجموع رابطه صمیمانه‌ای برقرار بود و همه با آرامش کار می‌کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.