2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال گیسو؛ تکرار همکاری موفق محمدرضا گلزار و هانیه توسلی

سریال گیسو؛ تکرار همکاری موفق محمدرضا گلزار و هانیه توسلی

آیا همکاری گلزار و توسلی موفقیت 19 سال پیش آنها را تکرار می کند؟

دوات آنلاین -هانیه توسلی و محمدرضا گلزار این روزها مشغول بازی در سریال گیسو؛ عاشقانه 2 هستند. حضور مشترک آنها در یک پروژه یادآور همکاری شان در فیلم سینمایی شام آخر است که فیلمی بسیار موفق بود.

هانیه توسلی و محمدرضا گلزار در فیلم شام آخر

هانیه توسلی و محمدرضا گلزار در شام آخر

در سال 1380 وقتی فریدون جیرانی فیلم شام آخر را می ساخت هم گلزار و هم توسلی چهره هایی جوان و کمتر شناخته شده بودند. این فیلم عاشقانه بسیار مورد توجه قرار گرفت. در این فیلم توسلی در نقش ستاره عاشق مانی با بازی گلزار بود اما مانی به مادر هانیه با بازی کتایون ریاحی علاقه داشت و با او ازدواج کرد؛ ازدواج شوم که با قتل به پایان رسید.

 

هانیه توسلی زمانی که در فیلم شام آخر بازی کرد 22 ساله بود و هنوز به چهره ای مطرح تبدیل نشده بود. او قبل از این فیلم در آخر بازی به کارگردانی همایون اسعدیان دستیار کارگردان بود و در شام آخر سعی داشت توانایی هایش را به عنوان بازیگر نشان بدهد.

 

توسلی در همان سال در فیلم اثیری ساخته محمدعلی سجادی نیز بازی کرد اما بازی او در نقش ستاره بیشتر مورد توجه قرار گرفت و درهای موفقیت را به رویش باز کرد.

 

در سوی دیگر محمدرضا گلزار در حالی در شام آخر جلوی دوربین رفت که 24 سال داشت. او قبل از آن در سال 79 در فیلم سام و نرگس نقش اصلی مرد را بازی کرده و مورد توجه قرار گرفته بود و شام آخر دومین گام محکم او در بازیگری محسوب می شد.

 

همکاری دوباره بعد از 19 سال

شام آخر هنوز هم جزو بهترین کارهای فریدون جیرانی است و در یادها ماندگار شده است اما گلزار و توسلی بعد از آن دیگر با هم بازی نکردند و مسیرشان از یکدیگر جدا شد.

 

هر دو در این سال ها به سمت قله موفقیت حرکت کردند و توانستند به بازیگرانی مطرح و سلبریتی هایی محبوب تبدیل شوند. این دو حالا در سریال گیسو باز هم در کنار هم قرار گرفته اند اما این بار با شرایطی متفاوت؛ هر دو چهره های مطرحی هستند و نام هر کدام از این دو به هر فیلم و سریالی اعتبار می دهد و هر دو تجارب زیادی اندوخته اند. حال باید منتظر ماند و دید آیا موفقیت تجربه اول در گیسو هم تکرار می شود؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.