2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بخشش جوانی که والدینش را در شب عروسی خواهرش کشت

بخشش جوانی که والدینش را در شب عروسی خواهرش کشت

مدتی بود که با خانواده ام اختلاف داشتم از این رو دست به جنایت زدم. مدت‌ها قبل بود که به دختری علاقه‌مند بودم و می خواستم با او ازدواج کنم اما خانواده ام مخالفت می کردند.

دوات آنلاین -پرونده جوانی که در شب عروسی خواهرش دست به جنایت خانوادگی زده بود وارد مرحله تازه ای شد.

 

به گزارش خبرجنوب، اوایل خرداد ماه امسال بود که به ماموران پلیس آگاهی ممسنی خبر رسید که یک زن و مرد در منزلشان با شلیک گلوله به قتل رسیده اند. ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم به محل جنایت رفته و با جسد زن و مردی در حالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند رو به رو شدند.

 

شروع تحقیقات جنایی

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که زن و مرد، قربانی یک انتقام جویی هستند از این رو پس از بررسی دقیق صحنه جنایت به دستور بازپرس پرونده اجساد این زن و شوهر به پزشکی قانونی انتقال یافت.تجسس ها برای کشف راز این جنایت آغاز شد.

 

همزمان با این جنایت پسر مقتولین به طرز مشکوکی ناپدید شده بود که این موضوع احتمال قتل از سوی او را قوت بخشید. در تحقیقات پیرامون این جنایت کارآگاهان باخبر شدند که همان شب مراسم عروسی دختر این زن و مرد است و وی هم اکنون در آرایشگاه است.

 

از این رو برای مشخص شدن موضوع به محل عزیمت کرده و پس از تحقیقات پی بردند که پسر این خانواده پس از درگیری با خانواده اش برای انتقام جویی دست به این جنایت زده و در حالی که قصد قتل خواهرش را داشته با ناکام ماندن در عملیاتی کردن این نقشه متواری شده است.

 

در بررسی اجساد، نبود آثار درگیری روی بدن مقتولان حکایت از غافلگیر شدن آن ها از سوی قاتل داشت. آزمایش های کارشناسان اسلحه شناسی نشان داد زن و مرد با یک اسلحه سوزنی به قتل رسیده اند. در فرضیه ای احتمال ارتکاب دو جنایت از سوی پسر این خانواده مطرح شد و با توجه به این که احتمال وقوع قتل های دیگر از سوی قاتل فراری وجود داشت تحقیقات گسترده ای برای دستگیری متهم آغاز شد.

 

اعترافات قاتل

کارآگاهان سرانجام متهم را در حالی که کمتراز12 ساعت از این ماجرا می‌گذشت دستگیر کردند.وی در بازجویی‌ها به ارتکاب دو جنایت اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که با خانواده ام اختلاف داشتم از این رو دست به جنایت زدم. مدت‌ها قبل بود که به دختری علاقه‌مند بودم و می خواستم با او ازدواج کنم اما خانواده ام مخالفت می کردند. من هم از این موضوع ناراحت بودم. چند ماه قبل از این ماجرا، جوانی به خواستگاری خواهرم آمد و با وجود مخالفت من خانواده ام با این ازدواج موافقت کردند. من به شدت ناراحت بودم.

 

پسر جنایتکار توضیح داد: از چند ماه قبل آن ها مشغول تدارک برای برگزاری مراسم عروسی خواهرم بودند و من منتظر فرصتی بودم که هر طور شده انتقام بگیرم تا اینکه روز عروسی خواهرم رسید. او در آرایشگاه بود من با اسلحه ای که از قبل آماده کرده بودم به خانه رفتم و پدر و مادرم را کشتم سپس به سمت آرایشگاه رفتم اما موقعیت مناسبی پیش نیامد که بتوانم خواهرم را بکشم از این رو بدون قتل او متواری شدم.

 

در ادامه متهم به قتل صحنه جنایت را بازسازی کرد. تحقیقات از متهم ادامه داشت تا این که اولیای دم با مراجعه به دادسرا از شکایت خود صرف نظر کرده و اعلام رضایت کردند بر این اساس مسیر رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.