2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دختر جوان چرا خواهرش را کشت

دختر جوان چرا خواهرش را کشت

زمانی که خواهرم نوشیدنی مسموم را نوشید، بیهوش شد و از حال رفت. وقتی خواهرم از هوش رفت، پس از دقایقی بود که متوجه شدم نقشه‌ ام عملی شده و او کشته شده است.

دوات آنلاین -دختری که با انگیزه ای نامشخص خواهر خود را کشته بود، در جدیدترین بازجویی ها منکر همه چیز شد.

 

به نوشته خبر جنوب در فروردین ماه کشف جسد یک دختر جوان در خانه ای در یکی از خیابان های شیراز به ماموران گزارش شد. آن‌ها پس از اطمینان از صحت موضوع بلافاصله به محل مورد نظر عزیمت کرده و با جسد دختر جوانی که در اتاقی افتاده بود رو به رو شدند.

 

شروع تحقیقات جنایی

با حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه مشخص شد، جسد متعلق به دختر حدودا 30 ساله است که به علت نامشخصی به قتل رسیده بود.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس ویژه قتل، پرونده در دستور کار ماموران اداره ویژه قتل پلیس شیراز قرار گرفت.تحقیقات آغاز شد اما هیچ مورد مشکوکی در ابتدا دیده نشد و در بررسی جسد آثار هیچ گونه ضرب و شتم و... نبود تا این که کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات لازم اعلام کردند که وی به دلیل مسمومیت ناشی از استفاده از دارو به قتل رسیده است.

 

با تشکیل پرونده این جنایت در آگاهی و شروع رسیدگی به پرونده، کارآگاهان این پایگاه با بررسی های پلیسی سرنخ هایی به دست آورده که حکایت از دست داشتن یک آشنا در این جنایت داشت از این رو تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کرده و پی بردند که خواهر مقتول در این جنایت نقش داشته است از این رو برای دستگیری وی وارد عمل شده و نامبرده را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

 

به این ترتیب تحقیقات از خانواده مقتول آغاز شد که در جریان آن پرده از جنایتی هولناک فرو افتاد. در حالی که تحقیقات ماموران از خانواده وی ادامه داشت تنها مظنون این جنایت نیز بازجویی شد.

 

تمامی شواهد از وقوع قتل به دست خواهر خبر می ‌داد اما متهم به انکار دست داشتن در قتل ادامه می‌ داد اما وقتی با مدارک محکمه پسند رو به رو شد در حالی که چاره ای نداشت لب به اعتراف گشود و به قتل خواهر خود اعتراف کرد.

 

اعتراف به قتل

قاتل در اعترافات خود، اختلاف با خواهرش را عامل اصلی قتل عنوان کرد و گفت: به خاطر اختلافاتی که با خواهرم داشتیم روز حادثه یک نوشیدنی مسموم تهیه کردم و نزد خواهرم رفتم و از او خواستم تا برای صحبت در خصوص برخی اختلافات، به اتاق بیاید. زمانی که خواهرم نوشیدنی مسموم را نوشید، بیهوش شد و از حال رفت. وقتی خواهرم از هوش رفت، پس از دقایقی بود که متوجه شدم نقشه‌ ام عملی شده و او کشته شده است.

 

با اعترافات متهم برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.در بازجویی‌های جدید این دختر جوان که دارای مدرک فوق لیسانس هست مدعی شد که در قتل خواهرش هیچ نقشی نداشته و او خودکشی کرده است.

 

این دختر در حالی ادعای جدیدی را مطرح کرد که پیش از این مدعی شده بود به خاطر درگیری خانوادگی این کار را کرده است. گفتنی است وی هم اکنون در زندان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.