2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
این سلبریتی ها چگونه بازیگر شدند؛ ساره بیات،  بهنوش بختیاری، هدیه تهرانی

این سلبریتی ها چگونه بازیگر شدند؛ ساره بیات، بهنوش بختیاری، هدیه تهرانی

حرف‌های کمترشنیده‌شده شهاب حسینی، هدیه تهرانی، ساره بیات، بهرام رادان حامد بهداد و... از ورود به دنیای بازیگری را بخوانید.

دوات آنلاین -برخی بر این باورند فقط با استعداد ذاتی، موقعیت خوب، حضور در کلاس های بازیگری و پیشنهاد کارگردانان می توان بازیگر شد. گروهی نیز معتقدند با شانس، پارتی، پول و داشتن نسبت فامیلی با یک سینماگر بازیگر می شوند. این که بازیگران چطور سر از سینما و تلویزیون درآوردند، خیلی حساب و کتاب ندارد. این که بازیگران چگونه و از چه طریق عکس هایشان بر سر در سینماها جا خوش کرد یا به عنوان بازیگر روی جلد مجلات سینمایی و نشریات رفتند، ماجراهای جالبی دارد که شاید خواندن شان خالی از لطف نباشد.

حامد بهداد چگونه بازیگر شد

دوستی های چاره ساز

حامد بهداد: او دوستی عمیقی با رامبد جوان داشته و در شرکت تبلیغاتی وی کار می ‌کرده و دستیارش بوده است. گویا در فیلم «آخربازی» همایون اسعدیان به رامبد نقشی پیشنهاد شده بود و او حامد بهداد را به جای خودش معرفی کرد. فیلمی که بهداد به خاطرش نامزد دریافت سیمرغ شد.

 

گذر از کلاس های بازیگری

بهرام رادان: پس از پایان خدمت سربازی دنبال کار می گردد که در بین آگهی‌ های روزنامه‌ ها چشمش به آگهی کلاس‌ های بازیگری «هیوا فیلم» می خورد. یک هفته پس از آغاز کلاس‌ ها، فرم انتخاب بازیگر یک فیلم سینمایی را پر می کند. در کلاس ثریا قاسمی، فیلمنامه «شور عشق» به او داده می شود. نقشی که فکر می ‌کرد یکی دو دیالوگ بیشتر ندارد غافل از این که نقش اصلی فیلم بود.

ساره بیات درباره بازیگر شدنش چه گفت

ساره بیات: حدود دو سال تئاتر کار کرد، ولی به خاطر درس و دانشگاه چند سالی کار نکرد. در جشنواره تئاتر پلیس به عنوان بازیگر اول زن انتخاب شد. با کلاس‌ های پرویز پرستویی شروع کرد و برای سریال تاریخی «یک مشت پر عقاب» به اصغر هاشمی معرفی شد.

بهنوش بختیاری چگونه وارد عرصه بازیگری شد

بهنوش بختیاری: یکی از دوستان به او پیشنهاد می کند در کلاس‌ های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کند. در این کلاس ها با نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بود. نخستین بازی اش نقش کوتاهی در سریال «هوای تازه» بود که مهتاب نصیرپور، او را برای آن سریال معرفی کرد.

 

یک اتفاق ساده

هدیه تهرانی: روزی در فروشگاه می‌ خواسته برای کارهای دکوراسیونش حصیر بخرد، که آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا را دید. آن ها به وی پیشنهاد بازی در فیلمی را می دهند که پاسخش منفی بود. با پیگیری آن ها برای فیلم «روز واقعه» دعوت شد. چون نقش کوتاه «راحله» بیشتر یک تیپ ساده بود، آن را نپذیرفت. ولی در یک اتفاق ساده و آشنایی با مسعود کیمیایی، بازیگری را با فیلم «سلطان» آغاز کرد.

شهاب حسینی با تست دادن بازیگر شد

تست بازیگری پاسخ داد

شهاب حسینی: او به شهرهای مختلف سفر و برنامه‌ اجرا می ‌کرده است. دوستش که دستیار کارگردان مجموعه‌ «جمعه ها با شبکه 2» بود، برای آیتم طنز سراغ او آمد. برای اجرای برنامه‌ ای به اسم «اکسیژن» تست داد و انتخاب شد و «پلیس جوان» او را به عنوان بازیگر شناساند.

 

مصطفی زمانی: در دوره ابتدایی هر روز سر صف در مدرسه قطعه ‌های نمایشی کوتاهی را می ‌نوشت و با دوستانش اجرا می‌ کرد. زمان بازی در نخستین تجربه اش یعنی نقش «یوزارسیف» جوان و کم‌ تجربه بود و چیز زیادی درباره بازیگری نمی‌ دانست. وی پس از تست دادن نزد فرج ا... سلحشور برای بازی در سریال «یوسف پیامبر(ع)» انتخاب شد.

 

برخی شانس دارند

همایون ارشادی: روزی پشت چراغ قرمز ایستاده بوده که نگاه سنگین کسی را روی خودش احساس می کند. کیارستمی وی را به همکاری دعوت می کند و از او می خواهد در «طعم گیلاس» جلوی دوربین اش برود. اما «درخت گلابی» مهرجویی موقعیتش را به عنوان یک بازیگر تثبیت کرد. این که کسی معماری خوانده باشد و کیارستمی سراغش بیاید، کاملا شانس است.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.