2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
امباپه؛ خرید 180 میلیون یورویی رئال مادرید

امباپه؛ خرید 180 میلیون یورویی رئال مادرید

جذب امباپه با نظر مستقیم زیدان صورت می گیرد و این بازیکن قراردادی 6 ساله با رئال خواهد بست. او سالانه 7 میلیون یورو خالص نیز حقوق دریافت می کند.

دوات آنلاینطبق ادعای مارکا باشگاه رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه، پدیده 18 ساله فرانسوی با موناکو به توافقات اولیه دست یافته است. به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از هفته ها پیش به دنبال جذب امباپه بود و به نظر می رسد که در حال نزدیک تر شدن به هدف خود است.

  

پس از جدایی موراتا و ماریانو از رئال و تایید ضمنی زیدان مبنی بر جذب یک مهاجم مرکزی، مذاکرات بین رئال و موناکو شکلی جدی تر به خود گرفت و حال خبر می رسد که دو طرف به توافقات اولیه در این زمینه دست یافته اند.

 

طبق ادعای مارکا، رئال مادرید برای جذب امباپه 160 میلیون یورو بعلاوه 20 میلیون یورو پاداش های متغیر پرداخت خواهد کرد. این معامله رکوردشکن می تواند به 150 +30 میلیون یورو هم تغییر کند.

 

اگر این انتقال نهایی شود، امباپه به گران ترین بازیکن دنیا بدل خواهد شد؛ البته اگر نیمار با رقم 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی اس جی نشود.

 

امباپه فصل گذشته با نمایش های درخشانش، پدیده فوتبال اروپا لقب گرفت و نقش مهمی در رسیدن موناکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت.

 

رئال پیش از این پیشنهادی 130 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن ارائه داده بود که از سوی موناکو رد شد ولی گویا رقم وسوسه کننده 180 میلیون یورو، مقاومت باشگاه فرانسوی را شکسته است.

 

جذب امباپه با نظر مستقیم زیدان صورت می گیرد و این بازیکن قراردادی 6 ساله با رئال خواهد بست. او سالانه 7 میلیون یورو خالص نیز حقوق دریافت می کند.

 

امباپه سال 2012 چند روز در باشگاه رئال حضور داشت و در نهایت مدیر برنامه های او با رئال به توافق دست پیدا نکرد تا او راهی موناکو شود. همان روزها امباپه عکسی هم به یادگار با رونالدو، الگوی فوتبالی اش گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.