2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
پادشاه عربستان تمامی مسئولیتش‌هایش را به ولیعهد سپرد

پادشاه عربستان تمامی مسئولیتش‌هایش را به ولیعهد سپرد

صبح امروز پادشاه عربستان که به خارج از کشور سفر خواهد کرد با نوشتن حکمی تمامی مسئولیت‌های مربوط به کشور را به ولیعهد سپرد.

دوات آنلاین-   صبح امروز پادشاه عربستان که به خارج از کشور سفر خواهد کرد با نوشتن حکمی تمامی مسئولیت‌های مربوط به کشور را به ولیعهد سپرد. براساس گمانه‌زنی‌ها این حکم مقدمه کناره‌گیری رسمی ملک سلمان بن‌عبدالعزیز است که پس از بازگشت به عربستان رسمیت پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، اسپا، متن حکم پادشاه عربستان به این شرح است: «اين جانب ملک سلمان بن عبدالعزيز آل سعود پادشاه کشور شاهي عربستان سعودي، بر اساس ماده 66 قانون اساسي حکمراني، که طي حکمي شاهي شماره ( أ / 90 ) مورخ 27 / 8 / 1412هـ صادر گرديده است، و با توجه به اينکه به مشيئت الله تعالي  از امروز دوشنبه 01 / 11 / 1438هـ، برابر با 24 / 07 / 2017م، طي سفري عازم خارج کشور خواهم شد، به موجب اين حکم شاهزاده محمد بن سلمان بن عبدالعزيز و ليعهد را به نيابت از خودم طي ايام سفرم مسئول اداره امور کشور تعين کردم.»

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.