2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دوازدهم شهریور آغاز دور جدید شوراها
مصوبه مجلس این دوره اجرا نمی‌شود

دوازدهم شهریور آغاز دور جدید شوراها

براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی زمان آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا 14مرداد تعیین شده اما این مصوبه هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است.

دوات آنلاینمجلس شورای اسلامی تصویب کرده بود که دور جدید شوراهای شهر و روستا، 45 روز پس از انتخابات، آغاز به کار کنند؛ یعنی چهاردهم تیر، اما این مصوبه به تایید شورای نگهبان نرسید.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: منتخبان این انتخابات مطابق قانون از 12 شهریور کار خود را آغاز می کنند.

فرهاد تجری افزود: براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی زمان آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا 14مرداد تعیین شده اما این مصوبه هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این مصوبه هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده و تا 14 مرداد نیز زمانی باقی نمانده است منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس قانون سابق و از 12 شهریورماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور شد: صحت این انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه بررسی و گزارش آن نیز به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.