2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال پایتخت 7 به کجا رسید

سریال پایتخت 7 به کجا رسید

چه مشکلاتی بر سر ساخت فصل هفتم سریال پایتخت وجود دارد؟

دوات آنلاین -نوروز سال 1400 شاهد فصل سوم سریال نون-خ خواهیم بود و این به معنای آن است که از فصل هفتم سریال پایتخت خبری نیست. این در حالی است که فصل ششم این مجموعه نیز نیمه تمام ماند و ۴ قسمت آخر که قرار بود ساخته شود هرگز به مرحله تولید نرسید.

عکسی از سریال پایتخت

شرایط پیچیده سریال پایتخت

آخرین خبر به نقل از روزنامه هفت صبح نوشت: پایتخت در سال ۹۹ پیچیده ترین شرایط را تجربه کرد؛ از حواشی سری ششم و ناتمام ماندن این فصل تا شایعاتی مبنی بر ممانعت تلویزیون برای ساخت فصل های بعدی، همه نشانه ها حکایت از پایان این سریال محبوب در تلویزیون داشت.

 

حالا اما ورق برگشته است و گفته می‌شود مسئولان تلویزیون نمی‌خواهند این بِرند موفق را از دست بدهند. اینکه چه زمانی همه سوءتفاهم‌ ها میان سازندگان و مدیران سیما برطرف شود، مسئله ای دیگر است. عجالتا بدانید که قرار نیست پرونده پایتخت از سوی تلویزیون بسته بماند، این وسط یک مشکل تازه مطرح است و آن به دستمزد بالای بازیگران و عوامل اصلی برمی‌گردد.

عکسی از سریال پایتخت

رفع سوتفاهم ها

روزنامه هفت صبح با اشاره به اینکه تلویزیون با پخش سریال پایتخت از شبکه آی‌فیلم مایل به رفع سوتفاهم های ایجاد شده است نوشت: بر اساس اطلاعاتی که یکی از مدیران سابق سیما در اختیار هفت صبح قرار داده، پایتخت همچنان برای تلویزیون دارای اهمیت است و تصمیم این است که شرایط ساخت سری هفتم آن فراهم شود.

 

بااین حال یکی از موانع اصلی، گران بودن سریال و میزان دستمزدی است که بازیگران و عوامل اصلی پایتخت طلب می‌کنند. تا جایی که گفته می‌شود هزینه آن به هزینه یک سریال الف ویژه تنه میزند. این آسیبی است که برنامه ها و سریال‌ها بعد از برند شدن با خود به همراه دارند.

 

مشکلی مشابه

در این بین «نون.خ» هم مصون از این آسیب نیست؛ با این تفاوت که بازیگران اصلی پایتخت در همان فصل اول محبوب شدند و حیات این سریال به حضور آنها بستگی دارد. نکته جالب اینکه چه بسا برخی بازیگران سریال در سریالی دیگر تا این حد موفق نباشند؛ بااین حال چون می‌دانند موفقیت سریال به آنها وابسته است، طلب دستمزد مضاعف میکنند، اینکه چنین رویه ای درست است یا نه، موضوع گزارش امروز نیست، اما همینقدر بدانید که حالا دستمزد بازیگران پایتخت برای مدیران سیما تبدیل به یک دغدغه شده است.

 

مشابه این اتفاق برای دیگر برندهای تلویزیون هم رخ داده است نمونه‌اش کلاه قرمزی یا خندوانه که میانگین هزینه تولید آنها، چندبرابر فصل های ابتدایی خودشان است، تلویزیون راهکار دیگر هم دارد و آن اینکه سرمایه گذاری پایتخت را به بیرون از سازمان «مثل اوج» واگذار کند. البته گفته می‌شود تلویزیون تصمیم دارد این برند را صرفا برای خود حفظ کند؛ پس چاره ای ندارد جز اینکه به یک توافق مناسب دوجانبه با سازندگان سریال برسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نازنین قدمیاری از ساحل برج 1399/09/15
لطفا سریال پایتخت رو پخش کنید خیلی ممنون
مهنا 1399/09/13
لطفا سریال پایتخت رو بسازید
ناشناس 1399/09/13
خواهشا سریال پایتخت رو بسازید فوق العاده عالیه
ناشناس 1399/08/23
اه نسازید
ناشناس 1399/08/22
اره بسازید پایتخی قشنگه
محمد علی 1399/08/22
سریال ازسرنوشت۴ رو هم بسازید
آرشیدا 1399/08/22
لطفا فصل ۷ را بخش کنید و فصل شش هم تا آخر بسازید ممنون از شما
... 1399/08/21
اگه پایتخت ۷ پخش نشده ب نظر من ۱ تا ۶ هم دیگه جذابت نداره
ناشناس 1399/08/21
لطفاپخش کنیدخیلی خوب بوده
دنیا 1399/08/21
از شما خواهش مندم که سری جدید پایتخت را پخش کنید ممنون از شما 😘😘🌹🌹

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.