2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
الناز شاکردوست؛ یک سلبریتی با 2 چهره متفاوت

الناز شاکردوست؛ یک سلبریتی با 2 چهره متفاوت

شاکردوست در میانه کار بازیگری مسیر خود را تغییر داد و او را در فیلم هایی متفاوت تر دیدیم.

دوات آنلاین -الناز شاکردوست که فیلم تی تی با بازی او مورد توجه جشنواره توکیو قرار گرفته سال ها است که مسیر بازیگری خود را از فیلم های گیشه ای به سمت فیلم های عمیق تر تغییر داده و بازی او در شبی که ماه کامل شد از آن هنرنمایی ها است که هرگز فراموش نمی شود اما شاکردوست چگونه سبک کاری خود را تغییر داد.

 

شروعی موفق

الناز شاکردوست که متولد 7 تیر سال 1363 است با فیلم گل یخ ساخته کیومرث پوراحمد شناخته شد. او در سال 1383 نقش ترگل را در این فیلم بازی کرد و در فیلم عروس فراری نیز بازی کرد. شاکردوست در همان سال در فیلم مجردها ساخته اصغر هاشمی نیز حضور داشت و البته یک سال قبل به عنوان اولین تجربه در فیلم اینجا... آخر دنیا جلوی دوربین رفته بود.

 

شاکردوست خیلی زود مورد توجه قرار گرفته و به چهره ای مشهور تبدیل شد. همین باعث شد پیشنهادهای کاری زیادی داشته باشد و البته بسیاری از این پیشنهادها را نیز می پذیرفت و در واقع معیارهای سخت گیرانه ای برای انتخاب نقش نداشت.

الناز شاکردوست بازیگری همیشه محبوب است

پیشنهادهای کاری زیاد برای الناز شاکردوست

الناز شاکردوست که خیلی زود به بازیگری پرکار تبدیل شده بود در سال 84 در فیلم های قتل آنلاین، چند می گیری گریه کنی و چه کسی امیر را کشت بازی کرد و یک سال بعد در 4 فیلم بی وفا، اتوبوس شب، خدا نزدیک است و قاعده بازی حضور یافت.

 

اتوبوس شب دومین همکاری شاکردوست با پوراحمد بود و این بازیگر جوان توانست نشان بدهد در کار خودش بسیار توانا است و می تواند نقش های عمیق و جدی را نیز به خوبی ایفا کند.

 

با این حال این بانوی هنرمند همچنان پرکار بود و زیاد سخت گیری نمی کرد او سال 86 نیز در 3 فیلم بازی کرد که این تعداد از میانگین بسیاری از بازیگر شناخته شده و سلبریتی های دیگر بیشتر بود. مجنون لیلی، باد در علفزار می پیچید و در میان ابرها 3 فیلم او در این سال بود.

 

رکوردی برای شاکردوست

شاکردوست در سال 1387 رکوردی جالب از خودش به جا گذاشت. او در این سال در 8 فیلم بازی کرد که شامل فیلم های زیر بود:

پوسته ساخته مصطفی آل احمد          

حرکت اول ساخته فرهاد نجفی           

دلخون ساخته محمدرضا رحمانی           

دو خواهر  ساخته محمد بانکی

کارناوال مرگ ساخته حبیب‌الله کاسه‌ساز

کیش و مات ساخته جمشید حیدری

از ما بهتران ساخته مهرداد فرید

شیرین ساخته عباس کیارستمی

 

شاکردوست سال بعد از آن نیز پرکار بود و در 6 فیلم بازی کرد.

الناز شاکردوست سلبریتی همیشه محبوب است

کم کار شدن شاکردوست

سال 1388 آخرین سال پرکاری شاکردوست بود و او از آن به بعد تصمیم گرفت کمتر جلوی دوربین برود. از آن به بعد به طور میانگین سالانه فقط در یک فیلم حضور داشت که شامل موارد زیر می شود:

۱۳۹۸    تی تی    

۱۳۹۷    من می‌ترسم         

۱۳۹۷    مطرب

۱۳۹۷    شبی که ماه کامل شد           

۱۳۹۶    سراسر شب         

۱۳۹۵    خفگی

۱۳۹۳    اسب سفید پادشاه

۱۳۹۳    مبارک

۱۳۹۳    تابو       

۱۳۹۲    آتیش بازی

۱۳۹۱    رسوایی

۱۳۹۰    تو و من

 

نقش های متفاوت شاکردوست

این بانوی هنرمند در فیلم های اخیر خود چهره ای متفاوت از خودش نشان داده است. بازی اش در خفگی و سراسر شب نسبت به آنچه قبلا از او دیده بودیم فرق کرده بود اما شاهکار اصلی او در فیلم شبی که ماه کامل شد، بود. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سینمایی سال های اخیر است که همه عوامل در آن کار خود را به خوبی انجام دادند و هوتن شکیبا نیز در کنار شاکردوست بازی درخشانی داشت.

 

همکاری شکیبا و شاکردوست در فیلم تی تی هم تکرار شده است و حال باید منتظر ماند و دید این بازیگر برای ادامه کارهای هنری خود چه راهی را پیش می گیرد.

 

آنچه درباره این بازیگر مشهود است این است که شاکردوست در هر نقشی پرطرفدار و محبوب است. او نه تنها در سینما بلکه در فضای مجازی نیز طرفداران زیادی دارد و حضورش در هر کار سینمایی می تواند تا حدود زیادی موفقیت آن فیلم را تضمین کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.