2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نفیسه روشن چگونه سلبریتی شد

نفیسه روشن چگونه سلبریتی شد

نفیسه روشن برای رسیدن به محبوبیت گام به گام پیش رفت. او چگونه به خواسته اش رسید.

دوات آنلاین -نفیسه روشن از آن دست بازیگرانی است که هم مشهور است و هم محبوب. او هم در سینما و هم در تلویزیون کارنامه خوبی دارد و در طی سال ها توانسته خودش را روی خط موفقیت نگه دارد.

 

شروع به کار نفیسه روشن

نفیسه روشن که متولد 13 اردیبهشت سال 1361 است از کودکی به بازیگری علاقه داشت اما فرصت بازی به صورت حرفه ای و جدی برای او تا سال 81 فراهم نشد. در آن سال روشن با واسطه یکی از اقوام مادری اش در سریال روزهای یادماندنی بازی کرد. این سریال به کارگردانی تورج منصوری، همایون شهنواز یک سریال تاریخی بود که وقایع آن در سال‌های ۱۹۱۴ تا ۱۹۲۰ یعنی سال‌های پایانی سلطنت قاجار، دوره احمدشاه و رویدادهای دوران جنگ جهانی اول می گذشت.

 

روشن از سال 81 تا 85 در سریال های زیر بازی کرد:

1382  فقط به خاطر تو      

۱۳۸۳    کمکم کن

۱۳۸۳    تب سرد

۱۳۸۳    غریبانه

۱۳۸۳    مردان کوچک

۱۳۸۳    خوش غیرت

۱۳۸۴    او یک فرشته بود

۱۳۸۴    کلانتری ۹۹

۱۳۸۴    مسافری از گرونگول

۱۳۸۴    کلانتر ۲ 

۱۳۸۵    باران بهاری

۱۳۸۵    بایرام     

۱۳۸۵    سالهای برف و بنفشه

مروری بر کارنامه هنری نفیسه روشن

سریال اغما، نقطه عطف در کارنامه نفیسه روشن

نفیسه روشن که توانسته بود تجربه های خوبی به دست بیاورد در سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم بسیار خوش درخشید و نقش پری را بازی کرد. این سریال که در ماه مبارک رمضان پخش شد داستان دکتر طه پژوهان با بازی امین تارخ را دنبال می‌کند که یک پزشک فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب است. او به دلیل جراحی‌های موفقیت آمیزش بروی رزمندگان در جبهه‌ها به پنجه طلایی مشهور است. او اکنون به دلیل بیماری حاد همسرش مولود (شیرین بینا) بر سر دو راهی قرار دارد از طرفی عرف پزشکی مانع جراحی همسرش توسط اوست ولی مولود اصرار دارد که فقط توسط پژوهان جراحی شود. از سویی تنها فرزند آن‌ها پری (نفیسه روشن) مخالف این عمل جراحی توسط پدر است…

نفیسه روشن بعد از بازی در نقش پری مشهورتر و محبوب تر از قبل شد و می توان سریال اغما را نقطه عطفی در کارنامه او محسوب کرد.

 

این بازیگر تا سال 1397 در 18 سریال دیگر نیز بازی کرد اما بعد از آن در سریال های تلویزیونی ظاهر نشد. سریال‌های دارا و ندار، ساختمان 85، 5 کیلومتر تا بهشت، زمانی برای عاشقی و شش قهرمان و نصفی از جمله کارهای او در این دوران است.

 

نفیسه روشن در سینما

روشن بازی در سینما را از سال 1397 با فیلم با تو می مانم شروع کرد و در این مدت در 20 فیلم بازی کرده که آخرین آنها به نام مادرزن سلام تولید سال 1384 است و خسرو ملکان آن را کارگردانی کرده است.

 

به نظر می رسد با این که روشن در سینما نیز فعال بوده اما در تلویزیون توفیق بیشتری داشته است. این بانوی هنرمند در شبکه نمایش خانگی نیز حضور داشته و به تازگی بازی او در سریال مانکن را شاهد بودیم.

 

روشن بعد از سریال مانکن در مجموعه دادزن بازی کرد. این سریال که برای شبکه نمایش خانگی است محصول سال 1399 است و سیامک خواجه وند آن را کارگردانی کرده و در واقع آخرین بازی روشن تاکنون محسوب می‌ شود.

نفیسه روشن به حیوانات بسیار علاقه دارد

دور از جنجال

نفیسه روشن زندگی خانوادگی آرامی دارد و در کنار شوهرش که خلبان است زندگی خوشی را سپری می کند. او از جنجال به دور است و تنها نکته ای که از زندگی شخصی اش خیلی سر زبان ها است علاقه ای است که به انواع حیوانات دارد. او همچنین به فوتبال هم علاقه دارد. روشن همچنین سفیر انجمن دوقلوها است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.