2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اگر جای ارسطو در سریال پایتخت بودید با نقی معمولی چه می‌کردید

اگر جای ارسطو در سریال پایتخت بودید با نقی معمولی چه می‌کردید

رابطه ارسطو و نقی معمولی یکی از جذابیت‌های سریال پایتخت است اما آیا واقعا تحمل نقی آسان است؟ نظرات مردمی را برای سرگرمی بخوانید.

دوات آنلاین-  صفحه اینستاگرام شبکه آی فیلم سوال جالبی را مطرح کرده و پرسیده شخصیت نقی معمولی را در سریال پایتخت چه طور توصیف می‌کنید و اگر جای ارسطو بودید چگونه با او رفتار می‌کردید؟ جواب‌هایی که کاربران داده‌اند جالب است و بدنیست برای سرگرمی آن‌ها را بخوانید.

نقی معمولی در سریال پایتخت

طرفداری از ارسطو در برابر نقی

خیلی از کاربران از ارسطو دفاع کرده اند.

 

یکی از آنها نوشته است: نقی انسان غیر قابل تحملیه ، اگه تو خانواده ما بود هر روز کتکش میزدم.

 

مخاطبی دیگر نظر داده است: نقی خیلی حرف می زنه میره رو مخ آدم بعضی وقت ها هم شورش رو در میاره اگه به جای ارسطو بودم هر روز باهاش قهر می کردم تا کمتر بره روی اعصابم.

 

ببینید: وقتی نقی و ارسطو  مواد مخدر مصرف می‌کنند

 

یکی دیگر از طرفداران سریال پایتخت نوشته است: نقی لجباز و حسوده من جای ارسطو بودم کلاهم می‌افتاد پیشش برنمیگشتم ولی ارسطو خیلی دل رحم و با معرفته بازم براش مایه میزاره.

 

بیننده دیگری نظر داده است: نقی حسود و لجبازه ولی کلا این ترکیب خیلی جذابه.

نقی معمولی در سریال پایتخت

نقی معمولی؛ خانواده دوست اما ...

یکی از مخاطبان نظر داده است: یه آدم خانواده دوست و عاشق البته با اطرافیان بسیار پررو.

 

ببینید: سکانس خنده دار تلاش ارسطو برای آشتی با نقی

 

کاربری دیگر نوشته است: نقی بسیار خودخواه و سوء استفاده گر، ارسطو بسیار شیرین با معرفت.

 

شخصی دیگر نظر داده است: جوگیر بودن شخصیت نقی خیلی جالبه.

 

فردی دیگر طرفدار ارسطو است: نقی واقعا رو مخه خیلی شر و دردسر درست میکنه ارسطو خیلی با گذشته.

 

ببینید: سکانسی از کل کل های نقی معمولی و ارسطو

 

در یکی دیگر از نظرات آمده است: نقی خانواده دوستیش خیلی خوبه. لجبازم هست که این باعث جذابیت هرچه بیشتر این کاراکتر میشه.

 

شخصی دیگر معمولی را این طور توصیف کرده است: خانواده دوست و مهربان اما ساده و غیرمنطقی و لجباز ، نقی و ارسطو بهم میان.

 

یکی دیگر از مخاطبان معتقد است: شخصیت نقی یه شخصیتی هستش که عاشق خانواده شه و واسه خانواده اش هر کاری تونسته انجام داده و این ثابت کرده که چقدر دوست داشتی یه.

 

مخاطب دیگری چنین عقیده دارد که: نقی یه کم سواد پرمدعا که هرکی ازش بالاتره رو نمیتونه ببینه. حسودی میکنه نسبت به بهبود، به ارسطو اما پسر وفادار برای پنجعلی و همسر فداکار برای هماست. جای ارسطو بودم باهاش قطع ارتباط میکردم چون خوبی‌های ارسطو برای نقی و خانواده اش شده حق مسلم اما خب در کل سریال طنز جالبیه وهمه با همین اخلاق و شخصیت به دل میشینن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس😊 1399/09/28
هر چقدرم بخوان جلوی خودشونو بگیرن و غرور شونو بالا بگیرن بازم نمیتونن کمک هم نکنن و همو دوست نداشته باشن و اینو همه ما باید ییاد بگیریم ....
ناشناس😊 1399/09/28
و اینکه این گروه (نقی ،آقای تنابنده و ارسطو، آقای مهرانفر) بسیار کنار هم درخشنده هستن و اما این دو پسر خاله همیشه با هم بحث دارن اما در شرایط دشوار
ناشناس😊 1399/09/27
بنظرم این اخلاق نقی با اینکه خیلی جذابیت داره اما همواره روی مخ هست ؛ ارسطو آدم دست و دلباز و دل رحمی هستش با اینکه از خانواده معمولی همیشه کنایه شنیده مخصوصا نقی باز هم به کمکشون اومده اما نقی توی یکسال حاضر نشد یه بارم در زندان به ملاقات پسر خالش بیاد اما اگه ارسطو بود شاید نقی رو هم از زندان در میاورد نقی هیچیو به جون نمیخره و بنظرم این دعواهایی که بینشون پیش میاد بخاطر اینه که ارسطو سادس و نقی و یه دندس به هر حال پسر خاله ان و همو دوست دارن خیلی نقششون کنار هم قشنگ و طنز بینظیری هستن.
علی ریاحی نیا 1399/08/11
واقعا شخصیت نقی معمولی جذاب است و همه مشکلات او با ارسطو به خاطر سادگی های ارسطو است.
ناشناس 1399/08/11
من‌به‌جای‌ارسطو‌بودم‌خفش‌میکردم‌بس‌که‌رومخه‌ولی‌هما‌ حالشومیگیره‌خوبه‌دلم‌خنک‌میشه‌وبهتاش‌که‌دقش‌میده‌ کلامن‌ازشخصیتش‌خوشم‌نمییاد‌ولی‌خیلی‌بامزس‌وبدون‌ نقی‌صفانداره‌که‌مامور‌عذابه‌
ناشناس 1399/08/10
اما هر دو دوستای صمیمی هستن و ترکیب جذابی دارند
ایران زیبــــا 1399/08/10
این دوستانی ک شخصیت نقی رو ب این شکل انتقاد میکنند باید اول از بازیگر کم نظیر این شخصیت قدردانی کنند .. و اما بعد.... اگر کمترین آشنایی با اقوام خوب و مهربون و رنگارنگ کشورمون داشته باشیم ،،در حین تعامل و روابط با اونها نقیها و ارسطوها وجود داره. واقعا از عزیزان این سریال فاخر کمال تشکر رو داریم .درود
ناشناس 1399/08/09
نقی شخصیت خوبی داره مهربونه و فداکار و خانواده دوست ولی لجباز و یه دنده است من اگه جای ارسطو بودم تلاش و تقلا میکردم که دلش رو بدست بیارم و اشتباه نکنم که اون ناراحت بسه نقی غیر منطقیه و برای همین ارسطو از چشم نقی می افته

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.