2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
درگذشت بازیگر نقش صورت زخمی سریال بچه مهندس بر اثر کرونا

درگذشت بازیگر نقش صورت زخمی سریال بچه مهندس بر اثر کرونا

کریم اکبری مبارکه نقش ابن ملجم را در سریال امام علی(ع) بازی کرده بود.

دوات آنلاین- کریم اکبری مبارکه بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که در سریال بچه مهندس نقش صورت زخمی را بازی کرده بود بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

 

این بازیگر متولد سال ۱۳۳۲ در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر تحصیل کرده بود که پنجشنبه ۸ آبان ماه به دلیل کرونا از دنیا رفت.

 

نوید اکبری مبارکه-فرزند این بازیگر - با تایید این خبر به ایسنا گفت: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.

 

او افزود: چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و دیروز صبح که پدر را در بیمارستان بستری کردیم در فاصله ۲۴ ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم.

 

وی اضافه کرد: در این باره بیمارستان هم کوتاهی کرده و دارویی را که باید استفاده می‌کرده به پدرم تزریق نکردند چون می‌گویند نداشتند درحالی که اگر گفته بودند ما آن را تهیه می‌کردیم.

 

کارنامه هنری کریم اکبری مبارکه

 کریم اکبری مبارکه که در فیلم‌های مرگ یزدگرد، مسافران، دیدار، چند می‌گیری گریه کنی؟، روزهای زندگی، قندون جهیزیه و عطر داغ بازی کرده است، از آخرین کارهایش در تلویزیون سریال بچه مهندس بود ولی معروف‌ترین اثرش در سیما نقش ابن ملجم در سریال امام علی علیه السلام است. او در سریال مختارنامه نیز بازی کرده بود.

 

همچنین بازی در نمایش‌های پهلوان اکبر می‌میرد، کوچ بهزاد فراهانی، مرگ یزدگرد بهرام بیضایی، از خاک تا افلاک محمود فرهنگ، سیمرغ سیمرغ قطب الدین صادقی، بیا تا گل برافشانیم مجید جعفری و باغ آلبالو اکبر زنجانپور بخشی از کارهای او در تئاتر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/09/14
خیلی ناراحت شدم که فهمیدم فوت کرده روحش شاد و یادش گرامی
بدون نام 1400/09/11
خدا رحمتش کنه گناه داشت😔
ناشناس 1400/09/09
روحش شاد وقرین رحمت الهی
ناشناس 1400/09/09
من الان دارم فیلم رو میبینم خیلی غصه داره
مرینت 1400/09/01
روحش شاد من اول در سریال بچه مهندس دیدم ترسیدم ولی بعد بازیگر مورد علاقم شد روحش شاد بازیگر توانایی بود خدا رحمتش کنه
محسن شیرزاد 1400/08/27
صورت زخمی چقدر ناز بود خدا رحمتش کنه من که خیلی دوسش داشتم بچه ها
محمد رسول 1400/06/20
روحش شاد
صفیه 1400/02/03
سلام. ایشون در فیلم مختارنامه هم ایفای نقش کردند، یادتون رفته بنویسید.روحشون شاد...
پوریا 1399/11/24
خدابیامرزتش روحش شاد
ناشناس 1399/08/27
خدا رحمتشون کنه بازیگر توانایی بودند🖤🖤😞😞

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.