2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ابهام در ساخت  فصل پنجم سریال بچه مهندس

ابهام در ساخت فصل پنجم سریال بچه مهندس

ساخت سریال بچه مهندس 5 بار دیگر در تعلیق قرار گرفته و فعلا مشخص نیست تکلیف این مجموعه چه می شود.

دوات آنلاین -در حالی که خیلی ها منتظر فصل پنجم سریال بچه مهندس هستند نویسنده این مجموعه گفته فعلا کارها متوقف شده است. این در حالی است که مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو پیش از این از قطعی شدن ساخت این فصل خبر داده بود.

 

طرح بچه مهندس 5 آماده است

حسن وارسته، نویسنده سریال بچه مهندس درباره ساخت فصل جدید این سریال با بیان اینکه پیشتر طرح آن را به تلویزیون ارائه کرده است، به ایسنا گفت: در حال حاضر طرح «بچه مهندس» و برخی دیگر از طرح های همکارانمان متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.

 

وارسته درباره طرح فصل جدید این سریال و طرح هایی که این روزها پس از حضور ریاست جدید سازمان با بررسی بیشتری مورد تصویب و تایید قرار می گیرند، توضیح داد: پیش از این سه طرح به تلویزیون ارائه داده ام که به دلیل تغییر مدیریت، هم این طرح ها و هم برخی دیگر از طرح های دیگر همکارانمان و حتی برخی همکاران که در حال تولید بوده، متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.

عکسی از سریال بچه مهندس

این نویسنده با بیان اینکه هر سه طرح با عنوان های «بچه مهندس»، «مغلوب» و «ترنج» ملودرام هستند، یادآور شد: قرار بود وارد فاز نگارش «بچه مهندس» شویم که با تغییر مدیریت فعلا متوقف شدیم. با تغییری که مشخص نیست در بخش های مختلف از جمله بخش نمایشی سیما ایجاد خواهد شد یا نه، هنوز نمی دانیم آقای جبلی چه تصمیم و ساز و کاری برای سریال ها خواهند داشت، اما نکته ای که مهم است این است که با این تصمیم گیری عجیب و غریب معیشت خیلی از همکاران ما به خطر افتاده است. در حال حاضر برخی کارها متوقف شده، برخی طرح ها نیز در مرحله نگارش بوده که عنوان کرده اند باید در قبال آنها تصمیم گیری شود؛ البته شاید حق دارند، ایشان هم یکسری اهدافی برای مدیریتشان دارند.

 

تصمیم برای ادامه ساخت سریال بچه مهندس

وارسته در پایان درباره ساخت فصل جدید بچه مهندس توضیح داد: ساخت فصل جدید به هر حال تصمیمی بود که از سوی مدیران شبکه گرفته شد و حتی مخاطبان دوست داشتند کار ادامه پیدا کند. البته من در حین پخش فصل چهارم «بچه مهندس» خداحافظی کردم نه به این معنا که سریال را دوست نداشته باشم، ترجیحم این بود که کار دیگری را شروع کنم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد تابش 1401/08/07
من بر خلاف نظرات بقیه دوستان، از آقای غفاری میخوام که در فصل پنجم این سریال، آقای حصاری را برگرداند، چون آقای رهبری از پس نقش جواد، نتونسته بود بر بیاد، این فقط نظر من نیست، نظر میلیون ها نفر، همینه.
مونا ضرغامی 1400/12/05
فصل پنجم این سریالو زودتر با بازی محمد رضا رهبری بسازید تشکر حیف که زمستان ۱۴۰۰ پخش نشد خیلی قشنگه
کریم نصیری 1400/12/01
کاش از فصل سه رهبری میذاشتید چون از هر لحاظ بیشتر شبیه نوجوانی جواد و کودکیش بود
علی 1400/11/28
سریال بچه مهندس عالی وآموزنده بود کاش بازیگر فصل ۳ عوض نمی شد چون فاصله سنی نداشت یا ازاول رهبری بود یاحصاری تغیر بازیگر سریال رابی ارزش کرد علی ازبانه
ناشناس 1400/11/24
لطفا برای ساخت فصل جدیدی آقای رهبری باشه تعغیر ندید
خدیجه رمضانی 1400/11/23
فصل چهار خیلی قشنگ بود عشق جواد جوادی به مرضیه عالی بود💋💋😍😍 آره رهبری خیلی شبیه مانی رحمانیه و دوران کودکی جواد اگر از سه بود فوق العاده می شد
ستاره محمدی از کرج 1400/11/02
بازیگر جواد حتما محمد رضا رهبری باشد بسیار نجیبانه مظلومانه بازی کرد چهره او در ذهن نقش بسته و بسیار نزدیکتر است به بچگی و نوجوانی جواده جوادی
الهه اسدی 1400/10/20
محمد رضا رهبری خیلی شبیه نوجوانی جواده خیلی خیلی خوبه 👌👌😭😭 ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مری 1400/10/15
لطفا فصل بعدی را هم بسازید ولی نقش جواد اقای رهبری باشند توروخدا
اسدیان 1400/10/10
تو فصل چهار درست تموم میکرد ن خب😐 سریالا ی جایی باید جلوشون گرفته شه اگر واقعا میخوان بسازن بازیگرا همونا باشن آخرین فصل ؛ بازیگر نقش جوادم عالیه رهبری چقدر شبیه نوجوانی جواده حسش و قیافش حرکات

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.