2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
اعتراف مرد 9 زنه به قتل همسر

اعتراف مرد 9 زنه به قتل همسر

این مرد 73 ساله بعد از کشتن زنش جسد او را در دیوار پنهان کرده بود.

دوات آنلاین- بنای ۷۳ ساله که همسرش را خفه کرده و جسدش را در میان دو دیوار دفن کرده بود، پس از 10 ماه لب به اعتراف گشود. برادر مقتول مدعی است متهم به قتل 9 بار ازدواج کرده بود.

 

ناپدید شدن زن میانسال

به گزارش روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده از 25 دی ماه سال گذشته و به دنبال ناپدید شدن زن ۴۸ ساله ای به نام اعظم آغاز شد.

 

شوهر ۷۳ ساله این زن به ماموران پلیس فیروزکوه گفت: همسرم ساعت پنج صبح امروز برای پیاده روی از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. با طولانی شدن غیبتش، به موضوع مشكوک شدم و اطراف خانه را جست و جو کردم اما ردی از او به دست نیاوردم به همین خاطر تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و در بررسی های اولیه متوجه شدند اعظم همسر دوم پیرمرد بوده و زن میانسال رابطه خوبی با فرزندان شوهرش داشت.

 

تجسس های پلیسی در این رابطه ادامه داشت تا این که بعد از گذشت 10 ماه از این ماجرا جست و جوها برای یافتن این زن بی نتیجه ماند و فرضیه قتل او پررنگ شد.

 

سرهنگ بهزاد عبدیان، رئیس پلیس شهرستان فیروزکوه در این باره به جام جم گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات به این نتیجه رسیدند که ماجرای ناپدید شدن این زن هنگام پیاده روی دروغ است و به احتمال این زن توسط همسرش به قتل رسیده است. به همین خاطر تحقیقات از همسر 73 ساله او از سر گرفته شد تا این که پنجم آبان به قتل اعتراف کرد و راز این جنایت هولناک فاش شد.

 

انگیزه قتل

متهم درباره انگیزه اش از قتل گفت: بعد از مرگ همسرم با اعظم آشنا شدم. او بازنشسته بود و بچه ای نداشت. هفت سال قبل ازدواج کردیم. او رابطه خوبی با فرزندانم داشت. ابتدا در بومهن زندگی می کردیم، اما بعد از مدتی تصمیم گرفتیم به خانه باغی که در فیروزکوه داشتم برویم و در آنجا زندگی کنم. همسرم پس اندازش را به من داد تا در ساخت خانه استفاده کنم. بعد از تعمیرات خانه باغ راهی آنجا شدیم. همین خانه باغ باعث درگیری باشد و روز حادثه دوباره دعوا کردیم. در حالی که عصبانی بودم، او را با روسری خفه کردم. بعد از قتل به دنبال راهی برای مخفی کردن جسد بودم به همین خاطر در انتهای خانه دو دیوار کشیده و جسد را در میان آن قرار داده و رویش را سیمان کردم.

 

کشف جسد

به گفته فرمانده انتظامی فیروزکوه، بعد از این اعتراف، تیم پلیسی راهی خانه مورد نظر شد و با تخریب دیوار، جسد زن ۴۸ ساله را پیدا کرده و با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب دماوند هم دیروز اعلام کرد: متهم در جریان بازسازی صحنه قتل، به تشریح جنایت پرداخت و دوباره تاکید کرد همسرش را با روسری خفه کرده است.

 

قاتل، حرفه ای عمل کرده بود

برادر مقتول هم دیروز به جام جم گفت: خواهرم پیش از ازدواج با پیرمرد بنا، دو بار ازدواج کرده بود. در ۱۸ سالگی برای اولین بار ازدواج کرد. همسر اولش مردی بداخلاق بود و بعد از شش ماه جدا شدند. بعد از آن با مرد دیگری ازدواج کرد که چند سال قبل شوهر دومش فوت کرد. او بهیار ارتش بود و بعد از بازنشستگی با مرد بنا ازدواج کرد. آن طور که ما از پلیس فهمیدیم، متهم به قتل، قبل از خواهرمان هشت زن عقدی و صیغه ای داشته و خواهر ما نهمین همسرش بوده است. البته این موضوع را پلیس به ما گفته است.

 

وی ادامه داد: بعد از ناپدید شدن خواهرمان جست وجوی گسترده ای برای یافتن او آغاز کردیم و هفته ای دو بار برای پیگیری پرونده از تهران به فیروزکوه می رفتیم، متهم به قتل خیلی حرفه ای پیکر خواهران را در میان دو دیوار مخفی کرده بود و اگر اعتراف نمی کرد، هیچ وقت جسد پیدا نمی شد. خواهرمان حدود ۸۰ کیلو وزن داشت و نمی دانم پیرمرد چطور توانسته او را بالای دیوار قرار دهد و روی جسد را بپوشاند.

 

وی درباره انگیزه قتل گفت: خواهرم دو خانه در پردیس و فیروزکوه داشت و برای ساخت این خانه باغ هم به همسرش كمک کرد که همین خانه محل قتلش شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.