2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
ملیکا شریفی نیا سلبریتی محبوب و آرام

ملیکا شریفی نیا سلبریتی محبوب و آرام

ملیکا شریفی نیا از جمله سلبریتی هایی است که کمتر وارد حاشیه می‌شود و در این سال‌ها توانسته محبوبیت خودش را بیشتر و بیشتر کند.

دوات آنلاین- ملیکا شریفی نیا یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌هایی است که در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او اگرچه خانواده هنری دارد و فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان بودن فرصت‌های زیادی را در اختیارش قرار داده اما ثابت کرده شایسته آنچه که در دنیای بازیگری به آن رسیده، هست و او را به خاطر توانایی‌های خودش دوست دارند و نه نسبت‌های خانوادگی.

 

ملیکا شریفی نیا که متولد 21 آبان سال 1365 است در رشته گرافیک درس خوانده و از سال 1370 وارد دنیای بازیگری شده است. اواین فیلمی که او در آن بازی کرد اوینار نام دارد که شهرام اسدی کارگردان آن بود.

 

شریفی نیا در این سال‌ها در 16 فیلم سینمایی بازی کرده و بیشترین همکاری‌اش با داریوش مهرجویی در فیلم‌های پری، میکس، مهمان مامان و اشباح بوده است. او سابقه همکاری با کارگردانان مطرح دیگری از جمله فریدون جیرانی در فیلم خواب زده‌ها، شاپور قریب در فیلم اشک و لبخند و ... را دارد.

ملیکا شریفی نیا بازیگری محبوب است

ملیکا شریفی نیا در تلویزیون

اگرچه ملیکا شریفی نیا در سینما و شبکه نمایش خانگی با سریال بالش‌ها، کار کرده اما آنچه بیش از اینها باعث محبوبیتش شده حضور او در سریال‌های تلویزیونی است.

 

شریفی نیا اولین بار در سال 1379 در سریال داستان های نوروز به کارگردانی مرضیه برومند در تلویزیون حاضر شد اما تا 9 سال بعد در هیچ سریالی نبود تا این‌که در سال 1388 در دو مجموعه شمس العماره و آشپزباشی بازی کرد. از آن به بعد ملیکا به بازی تمام عیار برای سریال‌های تلویزیونی تبدیل شد که در مجموعه‌های زیر حضور داشت:

 

 ١٣٩٩ - نجلا - خیرالله تقیانی پور

۱۳۹۸ - کتونی زرنگی - علی ملاقلی پور

۱۳۹۷ - محله گل و بلبل ۳ - احمد درویشعلی پور

۱۳۹۶ - دلدادگان - منوچهر هادی

۱۳۹۵ - محله گل و بلبل ۲ - احمد درویشعلی پور

۱۳۹۴ - حالت خاص - افشین اربابی

۱۳۹۰- خانهٔ اجاره‌ای - شاهد احمدلو

۱۳۹۲ - خروس - (سعید آقاخانی)

۱۳۸۹ - نون و ریحون - (فرزاد مؤتمن)

ملیکا شریفی نیا نقش های متفاوت را به خوبی بازی می کند

نقش‌های متفاوت ملیکا شریفی نیا

شریفی نیا توانایی بازی در نقش‌های مختلف را دارد. او در سریال دلدادگان نقش دختری عقد کرده را بازی می‌کرد که باردار شده اما همسرش او را رها کرده است. او توانست به خوبی درگیری‌ها و دغدغه‌های این نقش را نشان بدهد.

 

بازی ملیکا در سریال نجلا در نقش دختری آبادانی به نام شیرین هم بسیار عالی بود. گویش و حرکات شریفی نیا باعث شد مخاطب با شیرین ارتباط برقرار کند و او را دوست داشته باشد.

ملیکا شریفی نیا در کنار مادرش آزیتا حاجیان

زندگی به دور از حاشیه

ملیکا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده و از همسرش جدا شده است اما درباره زندگی شخصی خود صحبت نمی‌کند و به طور کلی از حاشیه به دور است. او در اینستاگرام صفحه دارد و اتفاقا پرطرفدار است اما به جای پرداختن به حواشی دو موضوع اصلی را در صفحه‌اش دنبال می‌کند. یکی بحث درباره کارهایش و دیگری دلنوشته‌هایی درباره خواهر، پدر و مادرش.

 

شریفی نیا که در سریال نجلا با مادرش آزیتا حاجیان همبازی بوده در یکی از پست‌های اینستاگرامی برایش نوشته است:

با کلی محاسبه دارم بوته‌های خار رو رد می‌کنم

‎قاه قاه می‌خنده و می‌گه

با اون راه رفتنت

‎آخ خ خ یه بار همین‌جوری بخوری زمین

‎آی ی ی بخندم

آی ی ی ی ی بخندم!

‎با خنده می‌گم

عمرا عزیزم، من مسلط‌تر از این حرفام

‎می‌خنده

‎می‌خندم

‎می‌خنده

‎دلم غنج می‌زنه

‎واسه‌ اون یه باری که

‎قراره بخورم زمین

‎که آی ی ی بخنده!

‎آخ خ خ

‎که فقط دلم می‌خواد

‎همین‌‌طور تا اَبد

‎هِی من بخورم زمین و

هی اون

‎آ ی ی ی ی ی بخنده!

 

او نشان داده بسیار خانواده دوست است. ملیکا شریفی نیا آرام، ساده و صمیمی است و همین هم باعث محبوبیتش شده است. این ویژگی را خواهر او یعنی مهراوه هم دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.