2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

فایل صوتی از دختر ۶ ساله کاشانی که جان خود و خواهرش را نجات داد

این دختر 6 ساله با آتش نشانی تماس گرفت اما مشکل آنجا بود که نشانی خانه‌اش را بلد نبود. مکالمه این دختر با آتش نشانی را در بالا بشنوید.

دوات آنلاین -دختر شش ساله با تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی درلحظات اولیه نشت گاز درمنزل، جان خود وخواهرش را که تنها در منزل بودند، نجات داد. این کودک پس از به صدا درآمدن زودپز روی اجاق گاز روشن به علت ترس از این اتفاق اقدام به ریختن آب روی آن کرده و گاز به علت خاموش شدن اجاق گاز در فضای منزل منتشر می‌شود.

 

با آموزشی که این کودک قبلاً تحت نظر آتش‌نشانی دیده بود، سریع با ۱۲۵تماس گرفته و حادثه راتوضیح می‌دهد؛ ولی قادر به اعلام آدرس دقیق نبود که اپراتور ستاد فرماندهی با تدابیر لازم پس از دادن خونسردی به کودک، در اولین فرصت با استفاده از سیستم اعلام آدرس، فوراً تیم‌های عملیاتی ایستگاه ۴ سازمان را به محل اعزام می‌کند. تیم‌های اعزامی با مهارت لازم وارد منزل شده، کودکان را از آن جا خارج نموده و از حوادث احتمالی جلوگیری کردند و کودکان را به والدین تحویل دادند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.