2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور، نمونه‌ای از برنامه‌های مشابه خارجی

مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور، نمونه‌ای از برنامه‌های مشابه خارجی

سیم آخر اسم مسابقه هیجان انگیز شبکه 3 است که رضا رشیدپور در آن اجرای متفاوتی دارد.

دوات آنلاین -اگر اهل تماشای مسابقات تلویزیونی هستید دیدن مسابقه سیم آخر را که رضا رشیدپور آن را برای شبکه سوم اجرا می‌کند از دست ندهید.

 

در شرایطی که عصر جدید تاکنون بارها توانسته در نظرسنجی‌ها عنوان پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون را به خودش اختصاص دهد حالا باید منتظر ماند و دید مسابقه سیم آخر می‌تواند با آن رقابت کند یا خیر. آنچه مسلم است این‌که رضا رشیدپور با اجرای متفاوتی که در این برنامه خواهد داشت در جلب نظر مخاطبان نقش بسیار زیادی دارد.

 

به نوشته ایسنا تهیه کننده مسابقه سیم آخر درباره تولید این مسابقه و ویژگی های گفت: سیم آخر جذابیت های بالایی دارد و در این روزها که مردم به روحیه بخشی و برنامه های مفرح نیاز دارند این برنامه سرگرم کننده است. بر همین اساس در مشورت هایی که اتاق فکر برنامه با مدیران شبکه داشت به این نتیجه رسیدیم که شاید بهتر باشد در چنین فضایی از ساختاری هیجان انگیز و پرانرژی تر استفاده کنیم.

 

سیم آخر؛ الگوبرداری از برنامه‌های خارجی

وی با اشاره به ایده مسابقه سیم آخر تصریح کرد: سیم آخر برگرفته از یکی از پربیننده ترین مسابقه هایی است که در دنیا در حال برگزاری است و در بیش از ۲۰ کشور در رنکینگ موفق ترین برنامه ها قرار دارد. ما هم تلاش کردیم با استفاده از آن پلتفرم، ساختار این مسابقه را در کشور خود پیاده سازی کرده و براساس محتوای مورد نظر خود ایرانیزه کنیم. به نظرم مخاطب از تماشای این برنامه لذت می برد و استقبال زیادی از آن خواهد شد.

 

رضائیان عنوان کرد: باید این نکته را در نظر داشت که این مسابقه صرفا سرگرمی نیست و در بخش های مختلف، محتوایی کاربردی خواهد داشت تا آگاهی بخشی را هم به همراه داشته باشد.

 

وی با اشاره به ایده تولید مسابقه های موفق جهانی گفت: «عصر جدید» توانست یکی از الگوهای برنامه سازی موفق را ایرانیزه کند تا ما از سایر کشورها عقب نباشیم فکر می کنم این مسابقه هم بتواند سطح برنامه سازی تلویزیون را جلو ببرد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.