2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شروع ساخت فصل سوم سریال نون-خ و بی خبری از سریال پایتخت

شروع ساخت فصل سوم سریال نون-خ و بی خبری از سریال پایتخت

علی صادقی به سریال نون-خ بازگشته و در فصل سوم این سریال که قرار است در ایام نوروز پخش شود، حضور دارد.

دوات آنلاین -فیلمبرداری فصل سوم سریال نون-خ با اضافه شدن اکبر عبدی به این مجموعه و بازگشت علی صادقی در نقش داماد نورالدین خانزاده در تهران شروع شده و قرار است در نوروز سال 1400 از شبکه یک پخش شود. به این ترتیب خبری از سریال پایتخت 7 نخواهد بود.

عکسی از پشت صحنه سریال نون-خ

بازیگران سریال نون-خ

در فصل سوم سریال نون- خ بازیگران فصل قبلی نیز حضور دارند و این بازیگران جلوی دوربین می‌روند: سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی.

عکسی از سریال پایتخت

فصل دوم سریال نون- خ به موضوع زلزله کرمانشاه پرداخت و دیدیم نورالدین و هم روستایی‌هایش خانه و کاشانه خود را از دست دادند. این فصل به دلیل شرایط کرونایی کوتاه شد اما در فصل سوم وقایع زلزله تمام شده است و داستان جدیدی برای خانزاده و اطرافیانش اتفاق می‌افتد.

عکسی از سریال پایتخت

پخش در نوروز

روابط عمومی اعلام کرد: پس از ساخت و پخش فصل اول و دوم سریال نون-خ، به پیشنهاد شبکه یک و موافقت سازندگان، ساخت فصل سوم این سریال آغاز شده است. پیش‌تولید این سریال از اواسط تابستان امسال آغاز شده و فیلمبرداری آن از اواسط مهر ماه و تحت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شده است.

 

فصل سوم سریال نون.خ در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

 

از سریال پایتخت خبری نیست

با قطعی شدن پخش سریال نون-خ در نوروز سال 1400 دیگر از سریال پایتخت و فصل هفتم آن خبری نخواهد بود. این در حالی است که فصل ششم این سریال نیز ناتمام ماند و قرار بود 4 قسمت پایانی آن تولید و پخش شود اما ظاهرا فعلا خبری از آن 4 قسمت نیز نیست.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.