2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
نگاه شاعرانه خانم بازیگر به فصل پاییز

نگاه شاعرانه خانم بازیگر به فصل پاییز

افسانه بایگان توصیف بسیار جالبی از پاییز کرده است؛ فصل عاشقی و غم.

دوات آنلاین -افسانه بایگان که مهمان برنامه رادیویی پنجشنبه جمعه بود به توصیف حس و حال خودش از فصل پاییز پرداخت و گفت این فصل برای او زمان عاشقی کردن و غمبازی است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، افسانه بایگان گفت: پاییز برای من همان مصداق پادشاه فصل هاست و فصل عاشقی کردن و غمبازی است. زیبایی پاییز حزن آلود است و برای من حالی متفاوت از سایر فصل‌ها دارد.

افسانه بایگان فصل پاییز را به زیبایی توصیف کرد

کنده شدن از ریشه‌ها

وی افزود: انسان چون از ریشه های خود کنده شده است همواره به حزن علاقمند است و با این حزن به یاد می‌آورد که چیزی ماورای آنچه می‌بیند وجود دارد که زیباتر و کامل تر است و به همین خاطر احساس غربت می‌کند و در ناخودآگاه خود آن را دوست دارد. همه پاییزها برای من خاص و خاطره انگیز است و شاید آن پاییزی که برای اولین بار به مدرسه رفتم جزو فراموش نشدنی ترین ها برایم باشد.

 

بایگان در ادامه گفت: دوره ای خاص از زندگی من در پاییز سال 60 رقم خورد و من از مهر آن سال در سرچشمه باغ فین در این سریال جلوی دوربین رفتم و این برای من سرچشمه ای برای حضور در عالم بازیگری بود.

 

افسانه بایگان متولد 26 دی 1340 است و در تهران به دنیا آمده است. او در 11 سالگی یک بار در فیلمی کوتاه جلوی دوربین رفت اما بازیگری را به صورت حرفه‌ای در سال 1363 با بازی در سریال سربداران شروع کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.