2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
مسیر سختی در پیش است
سرمربی جدید تیم ملی جودو:

مسیر سختی در پیش است

دوات آنلاین-«محمد منصوری» سرمربی جدید تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران، گفت: مسیر سختی در پیش داریم و با تلاش و استفاده از تجربیات بزرگان این رشته به دنبال موفقیت هستیم.

منصوری که عصر سه شنبه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منصوب شد، امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون بابت اعتماد و فرصتی که به من داده اند تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتمادشان را به خوبی بدهم.

این مربی جوان که از سال 2009 در کادر فنی تیم های ملی رده های سنی مختلف جودوی ایران فعالیت کرده است، تصریح کرد: در این سال ها تجربیات گرانبهایی کسب کرده ام و حتی در یک سال اخیر بدون هیچ حکمی هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران را در قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی برعهده داشتم که نتایج نسبتا خوبی کسب کردیم.

وی با تاکید براینکه بهره بری از تجربیات بزرگان یکی از برنامه هایش است، اظهار داشت: «محمود میران» به عنوان مدیرفنی و «محمدرضا رودکی» نیز در پست رئیس سازمان تیم های ملی همراه ما هستند و به طور یقین از دانش آنان استفاده می کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: بدون تردید کار گروهی بیشتر از کار افرادی جواب مثبت می دهد.

وی در مورد همکارانش در کادر فنی، گفت: «محسن زکریا» مربی تیم ملی است و به زودی یک پزشک متخصص طب ورزشی هم اضافه خواهد شد. همچنین اردوهای جوانان و بزرگسالان همزمان برگزار می شود و کادر فنی این تیم هم کنار ما خواهد بود.

منصوری در مورد برنامه های آتی تیم ملی، توضیح داد:مسابقات جهانی در پیش است که با چند جودوکار در آن به میدان می رویم.به دنبال کسب تجربه هستیم و البته نیم نگاهی نیز به موفقیت داریم.

وی عنوان کرد: بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 میادینی هستند که برای ما اهمیت زیادی دارند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.