2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
طلاق به خاطر حقوق بازنشستگی

طلاق به خاطر حقوق بازنشستگی

زنم هر بار سر ماه که می‌شود تمام حقوقم را می‌گیرد و پیش خودش نگه ‌می‌دارد و هرچه به او می‌گویم پول‌هایم را باید به خودم بدهد داد و دعوا به راه می‌اندازد.

دوات آنلاین -صالح 74 ساله با حضور در دادگاه خانواده تصمیم گرفت از دومین همسر خود برای همیشه جدا شود. او که تصور می‌کند همسرش به دنبال حقوق بازنشستگی اوست،  تصمیم گرفت به زندگی مشترکش برای همیشه پایان دهد.

 

زنم پول‌هایم را می‌گیرد

این مرد وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت درباره زندگی مشترکش گفت: هشت ماه است که با نادره ازدواج کرده‌ام. نادره دومین همسرم است. بعد از مرگ همسر اولم دیگر نتوانستم همدم خوبی برای خودم پیدا کنم. تا این‌که بعد از چند سال با نادره آشنا شدم. تصور می‌کردم او همدم خوبی برایم باشد. در این مدت چند نفر برای زندگی به من معرفی شدند، اما هرکدام مشکلی داشتند و بعد از مدت کمی آشنایی متوجه می‌شدم که نمی‌توانم در کنارشان زندگی کنم، اما بعد از آشنایی با نادره احساس کردم زنی آرام و منطقی است و می‌توانم در کنارش خوشبخت شوم. برای همین با او ازدواج کردم ولی حالا احساس می‌کنم او به دنبال پول و حقوق بازنشستگی من است. فکر هر چیز را می‌کردم به جز این موضوع که همسرم به خاطر پول با من ازدواج کند.

 

هر بار سر ماه که می‌شود تمام حقوقم را می‌گیرد و پیش خودش نگه ‌می‌دارد و هرچه به او می‌گویم پول‌هایم را باید به خودم بدهد داد و دعوا به راه می‌اندازد و می‌گوید که من هیچ پولی به تو نمی‌دهم. حالا هم چند وقتی است که می‌گوید برو و امضا بده تا از این به بعد من بتوانم حقوقت را بگیرم. از وقتی این حرف را شنیده‌ام تصور می‌کنم همسرم فقط به خاطر حقوق بازنشستگی‌ام با من ازدواج کرده است. برای همین تصمیم به جدایی گرفته و به دادگاه خانواده آمده‌ام تا او را طلاق بدهم مبادا پول و حقوقم را از چنگم در بیاورد. این زن فقط ظاهرش را حفظ می‌کرد و در واقع نیت دیگری از ازدواج با من داشت. در این مدت زندگی را برایم به جهنم تبدیل کرده و من نمی‌خواهم در این سن و سال آرامشم را از دست بدهم.

 

شوهرم توهم دارد

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم توهم دارد و دچار بیماری بدبینی است. برای همین بعد از 10 سال نتوانسته با هیچ زنی ازدواج کند، چون از هرکس یک ایرادی می‌گرفته؛ حالا که از من هیچ ایرادی ندیده موضوع حقوق و پول را بهانه کرده است. در صورتی که این موضوع درست نیست. شوهرم به من پول نمی‌دهد، برای همین هر ماه به خاطر گرفتن خرجی باید با او درگیر شوم. هشت ماه است ازدواج کرده‌ام و هر ماه باید سر پول آن هم به مقدارکم با او درگیر شوم، اما او این مساله را نمی‌فهمد و تصور می‌کند چشم به حقوق کم بازنشستگی‌اش دارم. برای همین من هم نمی‌خواهم در کنار این مرد بدبین زندگی کنم.

 

در پایان نیز قاضی رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست با یک مشاوره خانواده

صحبت کنند.

 

منبع: تپش- روزنامه جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.