2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نقشه پلید عاشق شکست خورده برای دختر جوان

نقشه پلید عاشق شکست خورده برای دختر جوان

این پسر وقتی جواب رد شنید سه نفر را اجیر کرد تا سراغ دختر بروند و از او انتقام بگیرند.

دوات آنلاین -پسر جوان وقتی متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش به درخواست ازدواج او جواب منفی داده برای انتقام از وی سه سارق اجیر کرد.

 

به گزارش روزنامه جوان  اوایل تیر‌ماه امسال دختر جوانی در غرب تهران به اداره پلیس رفت و از سه مرد ناشناس به اتهام سرقت خودروی مدل بالایش شکایت کرد. دختر ۳۰‌ساله که شهره نام داشت، گفت: من مهندس هستم و مدتی است در شرکت خصوصی مشغول به کارم. ساعتی قبل از محل کارم خارج شده و با خودرو گرانقیمت خارجی‌ام راهی خانه‌مان شدم. نزدیک خانه‌مان بودم که خودروی پژویی با سه‌سرنشین با خودروی من آینه به آینه شد و بعد خودروی پژو راه مرا سد کرد. ابتدا فکر کردم به خاطر تصادف راه مرا سد کرده‌اند، اما ناگهان سه‌مرد ناشناس که مسلح به چاقو و قمه بودند از خودرو پیاده شدند و با تهدید چاقو مرا از خودروام بیرون انداختند و یکی از آن‌ها پشت فرمان خودروی من نشست و با سرقت خودروام از محل گریختند.

 

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار تیمی از مأموران زبده پلیس‌آگاهی قرار گرفت. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران پلیس پس از گذشت چند روز خودروی شاکی را که در جنوب تهران رها شده‌بود، کشف کردند که مشخص شد سارقان پس از سرقت مقداری از وسایل داخل خودرو، خودروی گرانقیمت را رها کرده‌اند. یک هفته بعد دوباره شاکی به اداره پلیس رفت و این بار از سرقت طلا و جواهراتش شکایت کرد. وی گفت: یک هفته بعد از اینکه خودروام را تحویل گرفتم همراه خانواده‌ام برای تفریح به یکی از شهر‌های شمالی رفتیم و چند روزی در آنجا بودیم تا اینکه ساعتی قبل به تهران برگشتیم و وقتی وارد خانه‌مان شدیم، دیدیم تمام وسایل خانه بهم ریخته‌است که حکایت از آن داشت سارق یا سارقانی به خانه‌مان دستبرد زده‌اند و حدود یک‌میلیارد تومان طلا و جواهرات و پول خارجی سرقت کرده‌اند.

 

‌مأموران پلیس در ادامه با بررسی دوربین‌های محل حادثه به رد پای مرد جوانی به نام شاهرخ رسیدند که مشخص شد وی مدتی با دختر جوان رابطه دوستی داشته‌است. مأموران دریافتند شاهرخ روز حادثه در نزدیکی خانه شاکی همراه سه‌سارقی که قبلاً خودروی شاکی را سرقت کرده‌بودند دیده شده‌است و دوربین چهره او را به همراه سه سارق ناشناس شکار کرده است. از سوی دیگر شاکی هم گفت که شاهرخ خواستگارش بوده که به او جواب رد داده است.

 

اعترافات خواستگار شکست خورده

بدین ترتیب مأموران پلیس شاهرخ را به عنوان مظنون بازداشت کردند و وی هم در بازجویی‌ها اعتراف کرد برای انتقام از دختر مورد علاقه‌اش سه سارق اجیر کرده بود.

 

وی گفت: من وضع مالی خوبی دارم و خودرو‌های مدل بالا خرید و فروش می‌کنم. مدتی قبل با شاکی آشنا و عاشق او شدم و به همین سبب از او خواستگاری کردم. من برای خرید خودروی مدل بالا خیلی به او کمک کردم، اما او بعد از مدتی با پسر پولدار دیگری رابطه دوستانه بر قرار کرد و به خواستگاری من جواب رد. من از او کینه به دل گرفتم و سه پسر‌جوان را برای سرقت خودرو و خانه‌اش اجیر کردم.

 

تحقیقات برای دستگیری سه سارق اجیر شده ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.