2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طلاق بعد از کتک ‌کاری با خواهرشوهر

طلاق بعد از کتک ‌کاری با خواهرشوهر

زنم چند روز پیش با خواهرم دعوا کرد و جلوی چشم همه ما او را کتک زد. همه ما شوکه شدیم و پریچهر در میان بهت و ناباوری ما باز هم خواهرم را کتک زد تا این‌که...

دوات آنلاین -چهره‌اش نشان می‌دهد که بسیار عصبانی است. همراه همسرش به دادگاه خانواده تهران آمده تا درخواست طلاق توافقی بدهند. کتک ‌کاری عروس و خواهرشوهر دردسرساز شده و مهبد را به درخواست طلاق مجبور کرده است.

 

علت درخواست طلاق

وقتی قاضی دادگاه خانواده از این زوج علت درخواست طلاق را می‌پرسد، مرد جوان رشته کلام را در دست می‌گیرد و درباره ماجرای زندگی‌اش می‌گوید: سه‌سال‌ونیم است که با پریچهر ازدواج کرده‌ام. از همان روز اولی که با او آشنا شدم، احساس کردم پریچهر زن خیلی آرام و مهربانی است. من هم عاشق همین آرام‌بودن او شدم. همیشه یکی از مهم‌ترین معیارهای من برای زندگی این بود که همسرم زنی آرام و متین باشد و مرتب سروصدا به‌راه‌نیندازد. برای همین هم بود که پریچهر را به‌عنوان همسرم انتخاب کردم. ولی حالا بعد از این همه سال زندگی مشترک متوجه شدم او نه‌تنها آرام نیست بلکه خیلی هم خشن و پرخاشگر است. او از دعوا و جنجال هیچ ترسی ندارد و در این مدت به هر بهانه‌ای دعوا و جنجال به‌راه‌می‌انداخت و مرا عصبانی می‌کرد. اما با این‌که از این رفتارهایش خوشم نمی‌آمد، سعی می‌کردم تحمل کنم. ولی چند روز پیش کاری کرد که دیگر طاقتم تمام شد. او چند روز پیش با خواهرم دعوا کرد و جلوی چشم همه ما او را کتک زد. همه ما شوکه شدیم و پریچهر در میان بهت و ناباوری ما باز هم خواهرم را کتک زد تا این‌که ما آنها را از هم جدا کردیم. از همان لحظه متوجه شدم که دیگر تحمل‌کردن این زن امکان ندارد و ما باید از هم جدا شویم. او آبرویم پیش خانواده‌ام برد و مرا خجالت‌زده کرد. برای همین دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم.

 

زن جوان چه گفت

در ادامه زن جوان نیز به قاضی گفت: من هم می‌خواهم از این مرد و خانواده‌اش برای همیشه جدا شوم. آقای قاضی، من بدون دلیل این کار را نکردم. از وقتی ازدواج کردم فقط دارم زور و ظلم خانواده شوهرم را تحمل می‌کنم و حرفی نمی‌زنم. اگر هم آن روز خواهرشوهرم را کتک زدم برای این بود که به من توهین کرد و مهبد هم هیچ دفاعی از من نکرد. عصبانی شده بودم و کنترل رفتارم دست خودم نبود. در این سال‌ها شوهرم هیچ‌وقت از من حمایت نکرد و در مقابل خانواده‌اش همیشه مورد ظلم قرار می‌گرفتم. من هم خسته شدم و دیگر نمی‌خواهم کنارش زندگی کنم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، برای همین رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در فرصت باقیمانده با یک مشاوره خانواده صحبت کنند.

 

منبع: تپش- روزنامه جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.