2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
همسرکشی با ادعای مشکلات مالی

همسرکشی با ادعای مشکلات مالی

این مرد همسرش را با گلوله به قتل رسانده و فرار کرده بود.

دوات آنلاین -مرد جوان که در خانه اش در شیراز همسرش را به قتل رسانده بود، صحنه جنایت را بازسازی كرد.

 

به نوشته خبر جنوب ساکنان کوچه ای در یکی از محلات شیراز با شنیدن صدای داد و فریاد افرادی از داخل یک منزل به آن جا رفتند و با جنازه زن جوانی رو به رو شدند که توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده بود. خبر این تیراندازی به ماموران پلیس گزارش شد و پلیس با حضور در محل جنایت در تعقیب قاتل بود اما ضارب مسلح از محل فرار کرده بود.

 

به این ترتیب تحقیقات برای یافتن ردی از قاتل آغاز شد و بررسی دوربین‌های مداربسته نزدیک محل وقوع جرم نشان از آن داشت که زن جوان با شلیک از سوی فرد یا افرادی، جان خود را از دست داده و سپس ضارب پا به فرار گذاشته است.

 

شناسایی و دستگیری قاتل

با توجه به اعلام این گزارش با حضور بازپرس کشیک دادسرای جنایی شیراز در محل جنایت، جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت.با توجه به بررسی دقیق صحنه جنایت با توجه به اینکه سرقتی از محل انجام نشده و خانه کاملا مرتب بود ماموران دریافتند که این زن قربانی یک جنایت خانوادگی است و قاتل بدون هیچگونه مقاومتی وارد محل شده است.

 

در ادامه تحقیقات به دلیل این که همسر قربانی از زمان جنایت متواری شده بود ماموران احتمال دادند که وی در این ماجرا نقش داشته است. از این رو برای دستگیری تنها مظنون این جنایت وارد عمل شده و پس از تحقیقات گسترده توانستند وی را دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل کردند.

 

اعتراف به قتل

وی در بازجویی های اولیه سکوت اختیار کرد اما در ادامه که راهی برای فرار وجود نداشت به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به این جنایت زده است.

 

متهم در ادامه تحقیقات بیان کرد روز حادثه پس از درگیری با همسرش به ضرب گلوله وی را به قتل رسانده و متواری شده است.در ادامه متهم مشكلات مالی را انگیزه جنایت اعلام كرد. متهم در ادامه صحنه جنایت را بازسازی كرد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.