2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طرز تهیه چیکن استراگانف عالی؛ یک غذای متفاوت با مرغ

طرز تهیه چیکن استراگانف عالی؛ یک غذای متفاوت با مرغ

برای درست کردن چیکن استراگانف باید کمی وقت و حوصله به خرج بدهید. دستور پختی که در این مطلب آمده است به شما بسیار کمک می‌کند.

دوات آنلاین -اگر از غذاهای تکراری خسته شده‌اید و دنبال این هستید که غذای متفاوتی با مرغ درست کنید یا مهمانان خود را با طعمی متفاوت و عالی شگفت‌زده کنید بد نیست به چیکن استراگانف به عنوان یک گزینه فکر کنید. دستور پخت این غذا را در زیر به نقل از ایرنا زندگی بخوانید:

 

مواد لازم برای چیکن استراگانف

فیله مرغ: ۶ عدد

پیاز خرد شده: ۱ عدد

 قارچ خرد شده: ۱ بسته

 سیب زمینی خلالی: به مقدار دلخواه

 نمک و فلفل: به میزان لازم

خامه: ۳ قاشق غذاخوری

شیر: یک لیوان

آرد: ۲ قاشق غذاخوری

روغن: به میزان لازم

چیکن استراگانف را چه طور درست کنیم

دستور پخت و طرز تهیه چیکن استراگانف

۱. ابتدا پیازهای خلالی شده را کمی تفت می‌دهیم و وقتی طلایی شدند، فیله‌های خرد شده را (ترجیحا به صورت عمودی برش دهید) با مقداری نمک و فلفل تفت می‌دهید و اجازه می‌دهید تا فیله‌ها بپزد.

 

بیشتر بخوانید: دستور پخت کامل مرغ کنتاکی خانگی با فر و بدون فر

 

۲. در یک ظرف جداگانه، شیر را داغ کنید و آرد را آرام آرام به آن اضافه کنید. این مخلوط را دائما هم بزنید و این کار را آنقدر تکرار کنید که مخلوط شیر و آرد از حالت رقیق بودند خارج شود و کمی غلیظ شود.

 

ببینید: دستور پخت ته چین مرغ مجلسی

 

۳. سپس مخلوط شیر و آرد را با مرغ‌ها که سرخ کرده بودیم، مخلوط می‌کنیم و در آخر خامه را اضافه کرده و سریع از روی حرارت برمی‌داریم. چون خامه اگر روی حرارت بماند می‌برد.

 

۴. سپس مخلوط را با سیب‌زمینی یا چیپس خلالی تزیین می‌کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.