2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
درخواست طلاق به خاطر قلیان

درخواست طلاق به خاطر قلیان

زن جوان نمی‌تواند بپذیرد شوهرش وقت خود را در سفره‌خانه‌ها صرف قلیان کشیدن با دوستانش می‌کند.

دوات آنلاین -سفره‌خانه‌ رفتن با دوستان، برای زندگی مرد جوان دردسرساز شد. نویان که بعد از ازدواجش دورهمی با دوستانش را رها نکرد، نمی‌دانست این کار او عواقب بدی برای زندگی مشترکش خواهد داشت. تا جایی که او به درخواست همسرش به دادگاه خانواده تهران رفت تا به زندگی مشترک خود پایان دهند.

 

مشکل زن جوان چه بود

زن جوان وقتی در مقابل قاضی دادگاه قرار گرفت، درباره علت دعوا با شوهرش گفت: همسرم با این‌که ازدواج کرده و دارای مسؤولیت شده، بازهم با دوستان مجردش در ارتباط است. او هر شب با دوستانش به سفرخانه می‌رود و دور هم جمع می‌شوند. بارها سر این موضوع با او درگیر شده‌ام ولی فایده‌ای نداشته و نویان حاضر نشده ارتباط خودش را با دوستانش را کمتر کند.

 

او عصرها بعد از کارش با دوستانش قرار می‌گذارد و بدون این‌که به من اهمیت بدهد، با آنها تفریح می‌کند. هرچه به او می‌گویم تو الان باید با همسرت تفریح کنی و در کنار او باشی، فایده‌ای ندارد. نویان به من اهمیتی نمی‌دهد و مرتب با این کارهایش آزارم می‌دهد. 14 ماه است که از ازدواج ما می‌گذرد، ولی نویان همچنان دوستانش را به من ترجیح می‌دهد و هرشب با آنها به سفره‌خانه می‌رود. خیلی وقت‌ها من حتی مریض بودم و یا کار مهمی داشتم اما نویان در هیچ شرایطی سفره‌خانه‌رفتن با دوستانش را کنسل نکرده‌است.

 

دیگر نمی‌توانم طاقت بیاورم و می‌خواهم از این مرد جدا شوم. او هنوز هم تصور می‌کند که مجرد است و باید مجردی زندگی کند. انگار نه انگار که متاهل و متعهد شده‌است و در قبال من مسؤولیت دارد. او حتی حاضر نیست به‌خاطر من کمی کوتاه بیاید. فکر می‌کردم با شیوع کرونا و تعطیلی سفره‌خانه‌ها دیگر سراغ قلیان نمی‌رود و دوستانش را کنار می‌گذارد اما یک سفره‌خانه زیرزمینی پیدا کرده‌اند و هر روز برای قلیان دور هم جمع می‌شوند. هرچه به او می‌گویم این‌کار خطرناک است و امکان دارد کرونا بگیری، با شوخی جوابم را می‌دهد. او حتی به فکر سلامت من نیست. دیگر از این وضع خسته شده‌ام.

 

مرد جوان در دادگاه چه گفت

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی، من چندین سال است که با دوستانم رفت‌وآمد می‌کنم و ارتباط خوبی با آنها دارم. همه آنها مثل برادرهای من هستند و از همان روز اول ازدواج‌مان هم به عاطفه گفتم نمی‌توانم رفت‌وآمدم با دوستانم را قطع کنم. ولی او مرتب با من درگیر می‌شود و زندگی را برای هردوی ما به جهنم تبدیل کرده‌است. من فقط گاهی شب‌ها دوستانم را می‌بینم و با هم به سفره‌خانه می‌رویم و یا به خانه‌هایشان می‌روم. حتی از عاطفه هم خواستم با دوستانش وقت بگذارند. ولی او فقط لجبازی می‌کند. با این‌که از همان اول می‌دانست که من شیوه زندگی‌ام چطور است. برای همین من هم دیگر نمی‌توانم این همه خودخواهی را تحمل و با این زن زندگی کنم. سفره‌خانه‌رفتن من، یک ساعت در روز وقتم را می‌گیرد و زمان کافی را برای زندگی می‌گذارم. همسرم دنبال بهانه است وگرنه این دلیلی برای طلاق نیست.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

 

منبع: تپش- روزنامه جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.