2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
کارهایی که مردان را خوشحال می‌کند

کارهایی که مردان را خوشحال می‌کند

اگر می‌خواهید دل همسر خود را به دست بیاورید و او را شاد کنید حتما از فرمول‌هایی که در این مطلب آمده است بهره ببرید.

دوات آنلاین -مردان از چه کارها، رفتار و حرف‌هایی خوشحال میشوند؟ چگونه شوهر خود را شاد کنیم؟ چه کنیم که با نشاط ‌تر شود؟ پاسخ این سوالا را می‌توانید در زیر بخوانید اما قبل از آن یادتان باشد مهم‌ترین اصل برای این‌که بتوانید همسر خود را خوشحال کنید این است که خودتان شاد و سرشار از انرژی مثبت باشید.

غذای مورد علاقه شوهرتان را درست کنید

بحث شیرین غذا

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا می‌کنند. این اتفاق به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده کنید، به راحتی او را خوشحال کرده‌اید. همچنین می‌فهمد که برای او وقت گذاشته و ارزش زیادی برایش قائل هستید.

 

درباره احساس امنیت حرف بزنید

هر فردی، چه مرد و چه زن، دوست دارد که در کنار فرد دیگری احساس امنیت و آرامش کند. در واقع این خصلت تمام انسان‌ها است؛ بنابراین اگر در کنار مرد زندگی‎تان احساس امنیت و آرامش دارید، این احساستان را در حضور او به زبان آورید. اگر او از شما حمایت می‌کند، اگر او نمی‌گذارد آب توی دلتان تکان بخورد به طوری که تمام تنش‎هایتان را در کنار او از یاد می‌برید، به او بگویید که بداند قدردان حمایت‎هایش هستید. همین کار باعث می‌شود که او برای دادن حس امنیت به شما، بیشتر تلاش کند.

 

خانواده شوهرتان را در شادی‌هایتان سهیم کنید

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی‌های بی نظیر تربیت کرده‌اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می‌شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه‌ای که ترتیت داده‌اید را فراموش نمی‌کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلش شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند. اگر در برقراری ازتباط با خانواده همسرتان مشکل دارید، ضروری است که با یک روانشناس صحبت کنید چراکه خانواده نقش بسیار مهمی در کیفیت رابطه زناشویی دارد.

 

شوهرتان را همراهی کنید؛ مخصوصا در علایق ورزشی

طرفدار تیم ورزشی مورد علاقه وی باشید، این کار مردها را به وجد می آورد، اگر خانه دار هستید، در حین انجام امور خانه، می توانید از نتیجه و مراحل بازی سوال کنید، بعضی از مردها عاشق ورزش مورد علاقه اشان هستند. با این کار خود را به وی نزدیک تر کرده و روابط خود را مستحکم تر می کنید. در این صورت، شما برای وی، حکم رفیقی را دارید که او را در تمام مراحل و هیجانات بازی همراهی می کند.

 

بیشتر بخوانید: 10 فرمول برای خوشبختی در زندگی مشترک

 

اعتماد به نفس و عزت نفس را فراموش نکنید

هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس به زنان جذابیت نمی‌دهد. وقار، آرامش، سلیقه و خودداری خصوصیاتی هستند که می‌تواند یک مرد را جذب کند. اعتماد به نفس انرژی مثبتی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد. کمبود عزت نفس باعث ایجاد حسادت، عقده حقارت، احساس بی کفایتی و نا امنی می‌شود. هیچ مردی مجذوب این انرژی‌های منفی نمی‌شود پس وقتی به زیبایی خودتان شک دارید هرگز نباید از او انتظار داشته باشید که شما را جذاب و زیبا ببیند.

با شوهرتان فیلم تماشا کنید

تاثیر فیلم دیدن همراه شوهر

حقیقت این است که بیشتر مردها اوقات فراغت خود را دوست دارند جلوی تلویزیون بنشینند و استراحت کنند، شما نیز در دیدن فیلم و برنامه های دلخواه وی، او را همراهی کنید. در صحنه های هیجان انگیز یا خنده دار، از خود عکس العمل نشان دهید و او را به هیجان بیاورید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید طی فیلم پشت سر هم از جای خود تکان نخورید.

 

اعتماد یک اصل مهم است

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می‌دهید. همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی‌های او تعریف کرده و مهارت‌ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به همسرتان اعتماد کرده و او را تکیه گاه خود بدانید. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شکل گیری خانواده سالم است.

 

یک جمله جادویی: من به تو افتخار می‌کنم

مردان دوست دارند که قهرمان زن زندگی‎شان باشند، از این رو اگر احساس کنند که برای آن‌ها کم هستند، اعتماد به نفسشان کم شده و در رابطه طور دیگری عمل می‌کنند. آن‌ها مدام نگران هستند که به چشم شما فردی ضعیف به نظر آیند، بنابراین این شمایید که باید این اطمینان را به آن‌ها دهید. کافی است هر از چند گاهی به آنبگویید: «من به تو افتخار می‌کنم» یا «تو بهترین هستی». همین جملات به آن‌ها قوت قلب داده و مطمئن می‌شوند که کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

 

برخی از مردان زمانی که نمی‌دانند برای خوشحالی همسرشان چه کنند، ناامید شده و ترجیح می‌دهند که از همسرشان جدا شوند؛ بنابراین با بیان جملات تاکیدی افتخارتان را به داشتن چنین مردی، نشان دهید.

 

بیشتر بخوانید: قوانین طلایی برای گفت‌وگو با همسر

 

بیان احساسات جادو می‌کند

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله "دوستت دارم" را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که "من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می‌کنم"؛ رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پایداری رابطه عاطفی و در نتیجه انسجام خانواده می‌شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه انسجام خانواده کلیک کنید.

 

گاهی پیام‌های عاشقانه برای شوهرتان بفرستید

گاهی پیامک‌های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه، استیکر قلب و… می‌دهند، اما بعد از عروسی این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

 

سادگی و صداقت از اصول بسیار مهم

وقتی دروغ می‌گویید مجبورید با دروغ‌های دیگر دروغ قبلی را بپوشانید و این باعث می‌شود ناخودآگاه یک رشته دروغ بگویید که برملا شدنش نابخشودنی است؛ بنابراین سعی کنید صادق و روراست باشید و یک زندگی تقلبی و دروغین نسازید. زیرا در نهایت روزی نقاب از چهره کنار می‌رود و حیله‌ها و تزویر‌ها برملا می‌شود.

چگونه شوهرتان را شاد کنید

به شوهرتان بگویید تو من را می‌خندانی

طبق تحقیقات، تقریبا اکثر آقایان دوست دارند که همسرشان را بخندانند، اما خب همه آن‌ها موفق به این کار نمی‌شوند. ولی اگر شما تحت تاثیر حرف‌های طرف مقابلتان قرار می‌گیرید یا به بیان دیگر، او شما را می‌خنداند، سعی کنید که این موضوع را به زبان آورید. مثلا به او بگویید: «تو خیلی بامزه هستی» یا این که «تو همیشه مرا می‌خندانی». او از این که بداند در کنار او به شما خوش خواهد گذشت، احساس غرور خواهد کرد.

 

اشکالی ندارد اگر گاهی شوهرتان ضعیف به نظر برسد

قبول داریم، کلمه ضعیف به نظر خیلی احساساتی می آید. اما تا کنون در جامعه جایی برای آن جنبه احساسی مردان، و قبول شکست و نقاط ضعف شان وجود نداشته است. در جامعه ما، مردان نمی توانند گریه کنند و یا احساس ترس و آزردگی خود را ابراز کنند. آن ها اکثرا از این کار ابا دارند، چون این کارها مردانه نیست. اما در حقیقت، عادلانه نیست اگر اینگونه رفتار را از کسی انتظار داشته باشیم. این مسئله می تواند به دوگانگی در رفتار و شکست روابط منجر شود. اجازه بدهید اتفاقات ناراحت کننده مربوط به گذشته اش را برایتان بازگو کند و بگذارید بفهمد که ابراز احساساتش بد نیست. از او نخواهید که یک حمایت کننده صرف باشد. اگر می خواهید او در زندگی مشترک تان مردی خوشحال باشد، به لحاظ روحی از او حمایت کنید.

 

بیشتر بخوانید: باج گیری عاطفی چیست و چه تاثیری بر زندگی مشترک دارد

 

مانع خوشی او با دوستانش نشوید

این مسئله از قدیم تا کنون باعث اختلافات بین زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردی دوست دارد اوقاتی را با همجنس خود و دوستانش بگذراند، مردها افکاری دارند که تنها خود جنس مرد می فهمد، این طبیعیست، باور کنید!

 

آنها نیاز دارند که حتیّ برای چند ساعت، آزاد از مسئولیّت های زندگی، با دوستان خود تفریح کنند، بنابراین تحمّل داشته باشید، با غر زدن و شکایت، تنها اوضاع را بدتر می کنید. در صورت ملایمت، او نیز متقابلاً خوشحال می شود که شما نیز با دوست های دخترتان رفت و آمد کنید.

 

رازهایی برای خوشحال کردن مردان

چند کار ساده اما بسیار مهم برای شاد کردن شوهر

فعالانه به همسرتان گوش دهید. وقتی همسر شما در مورد کار، دوستان، سیاست، ورزش یا خاطره ای صحبت می کند یا عقیده یا فکرش را می گوید، به او توجه کنید. این کار نشان می دهد شما به مسائل، نگرانی ها، علایق و عقاید او احترام می گذارید و هیچ چیز بیش از این او را راضی و شاد نمی کند.

 

وقتی که کنارش نشسته اید دستش را بگیرید و نوازش کنید. همسرتان از این رابطه صمیمی لذت می برد.

 

گاهی نیز بگذارید کنترل تلویزیون دست همسرتان باشد. درست است که دوست دارید همسرتان بیشتر وقتش را با شما بگذراند، اما اجازه دهید مسابقات ورزشی مهم را که خیلی دوست دارد تماشا کند.

 

ظاهرتان را همیشه زیبا نگه دارید. به خاطر اینکه سال های زیادی از ازدواجتان گذشته، از زیبایی ظاهرتان و مرتب بودنتان نگذرید. همسر شما از اینکه هنوز هم به ظاهرتان می رسید از شما قدردانی خواهد کرد.

 

هنگامی که همسرتان از سر کار می آید و وارد خانه می شوید از او به گرمی استقبال کنید.

 

وقتی با همسرتان صحبت می کنید، اطمینان حاصل کنید که تماس چشمی دارید. این کار موجب اطمینان خاطر او از توجه و احترام شما می شود و به هر مردی قدرت می بخشد.

 

هنگامی که با همسر و دوستان او با خودتان هستید به همسرتان توجه کنید.

 

 

منابع: هنر زندگی- زندگی مثبت- عصر ایران-تبیان-تسنیم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.