2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طلاق به خاطر ترس از کرونا

طلاق به خاطر ترس از کرونا

زن میانسال بعد از ابتلا به کرونا فهمید شوهرش حاضر به مراقبت از او نیست و...

دوات آنلاین -ازدواج مجدد یک زوج میان سال بعد از سال ها تنهایی چندین ماه بیشتر دوام نیاورد و با مبتلا شدن یکی از آن ها به کرونا دچار برخی اختلافات شدند و زندگی مشترک شان در آستانه فروپاشی قرار گرفت.

 

زنی میان سال زمانی که به کرونا مبتلا شد وقتی که دید همسرش به خاطر ترس از جانش اصلاً به دیدار او  نمی رود به شدت سرخورده شد و به دادگاه خانواده مراجعه کرد.

 

بنا بر اظهارات زن میان سال که هنوز مدت کوتاهی از زندگی مشترکش نمی گذرد، زوج میان سال بعد از سال ها تنهایی به واسطه فوت همسر قبلی شان تصمیم به ازدواج با یکدیگر می گیرند تا روزهای باقی مانده عمرشان را زیر یک سقف سپری کنند.

 

این ماجرا مدتی ادامه پیدا می کند تا این که زن میان سال به بیماری کرونا مبتلا می شود و همسرش با اطلاع از این ماجرا به جای حمایت از او برای بهبودی اش تصمیم می گیرد به زادگاهش  که شهر دیگری بود  نزد دخترش برگردد تا بعد از بهبودی همسرش یا وقوع هر اتفاق دیگری در این خصوص تصمیم بگیرد.

 

 زن میان سال وقتی می بیند همسر و شریک زندگی اش به خاطر ترس از جانش آن هم در روزهای سخت زندگی که باید پشت او باشد از او دوری گزیده و او را به حال خود رها کرده است به شدت از دست شوهرش آزرده خاطر می شود و حتی ارتباط  تلفنی اش را نیز با شوهرش قطع می کند تا فقط بر رهایی از شر بیماری اش متمرکز شود.

 

در این مدت اطرافیان از شوهر زن بیمار می خواهند هر طور شده با رعایت مباحث بهداشتی و فاصله اجتماعی از همسرش که در خانه روزهای قرنطینه خود را می گذراند عیادت کند اما هر بار مرد میان سال به خاطر ترس، از این کار خودداری می کند. این ماجرا چند هفته ای ادامه پیدا می کند تا این که زن میان سال کرونا را شکست می دهد و از قرنطینه خارج می شود.

 

بعد از این اتفاق شوهرش قصد دیدار با او را می کند و زن به شدت آزرده دل در را به رویش باز نمی کند و تصمیم می گیرد برای حل اختلاف شان راهی دادگاه خانواده شود.

 

زن میان سال می گوید: انتظار داشتم بعد از ازدواج مجدد شوهرم در هر حال کنارم باشد اما خبر نداشتم که او فقط مرد روزهای خوش زندگی است.

 

به خاطر بیماری ام به شدت به حمایت روحی و روانی همسرم احتیاج داشتم اما او  از ترس جانش از دیدار من حتی از فاصله دور دریغ کرد و قلب ام را شکست. حالا می خواهم با مشورت مشاوران دادگاه خانواده یک تصمیم درست برای طلاق یا ادامه زندگی مشترک مان بگیرم.

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.