2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نقشه پلید شوهر خیانتکار برای زن جوان

نقشه پلید شوهر خیانتکار برای زن جوان

راز این مرد زمانی فاش شد که همسرش به خاطر انتشار عکس‌های خصوصی‌اش شکایت کرد.

دوات آنلاین -مرد خیانتکار برای این‌که همسرش را بدون هیچ مشکلی طلاق بدهد و با زنی دیگر ازدواج کند نقشه‌ای پلید کشید.

 

سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران عنوان کرد: پس از ورود پرونده‌ای به پلیس فتا غرب استان تهران با موضوع ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در گام نخست اظهارات زن شاکی توسط کارشناسان پلیس فتا ثبت شد که اینگونه بیان داشت در چند ماه اخیر شخصی ناشناس با سو استفاده از هویت من اقدام به ایجاد صفحات مختلف اینستاگرامی می کند و با بارگذاری تصاویری شخصی ام و برقراری ارتباط با اقوام و آشنایان سعی در هتک حیثیت من را دارد.

 

شناسایی متهم

سرهنگ موسوی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد متهم پس از ایجاد صفحات اینستاگرامی و انتشار تصاویر شخصی شاکی سریعاً اقدام به حذف اکانت کاربری خود می کند که این عمل، شناسایی وی را دشوار تر می کرد اما با پی گیری‌های مستمر کارشناسان پلیس فتا و استفاده از تجهیزات فنی توانستن متهم پرونده را شناسایی و به پلیس فتا احضار کنند.

 

وی بیان داشت: با شناسایی متهم و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم به پلیس فتا احضار شد و طی بررسی‌های به عمل آمده متهم اعتراف کرد "مدتی است که با همسر شاکی وارد رابطه‌ای عاشقانه شده‌ام و همدیگر را دوست داریم و برای اینکه بتوانیم با هم ازدواج کنیم می‌بایست ابتدا شوهر شاکی همسرش را طلاق می‌داد که در نهایت با همدستی و همفکری یکدیگر قرار بر این شد که تصاویر شخصی و خصوصی شاکی پرونده را از شوهر وی دریافت کنم و با ایجاد صفحات مجازی موجبات هتک حیثیت شاکی را فراهم کرده تا راحت تر از یکدیگر جدا شوند".

 

اعترافات شوهر شاکی

این مقام مسئول گفت: پس از ثبت اعترافات متهم، با هماهنگی مقام قضایی شوهر شاکی نیز به پلیس فتا احضار شد که در اظهارات خود تمام اتهامات وارده را پذیرفت که با همدستی متهم پرونده سعی در ایجاد اختلالات روحی و روانی برای شاکی را داشتیم تا جدایی از همسرش دردسر کمتری داشته باشد.

 

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: با جمع آوری ادله دیجیتال جرم و اعترافات متهمین، پرونده جهت انجام مراحل قانونی به دادسرای رسیدگی به جرایم سایبری ارسال شد.

 

سرهنگ سید نظام موسوی به مردم هشدار داد: شهروندان مدنظر داشته باشند که هرکس به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای یا مخابراتی، فیلم یا صوت یا تصویر دیگری را تغییر دهد یا تحریف کند و آن را منتشر یا با علم به تغییر یا تحریف منتشر کند، به نحوی که عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

 

وی از هموطنان درخواست کرد: ازآنجایی‌ که همکاران بنده به صورت شبانه‌روز در خدمت شهروندان بوده و با رصد و پایش فضای مجازی به دنبال برقراری امنیت سایبری شهروندان می‌باشند، لذا هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  لینک مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.