2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سورپرایز در فصل چهارم سریال بچه مهندس

سورپرایز در فصل چهارم سریال بچه مهندس

حسن وارسته، نویسنده، توضیح می‌دهد فصل چهارم سریال بچه مهندس به کجا رسید؟

دوات آنلاین-سریال بچه مهندس بعد از موفقیت چشمگیر در سه فصل قبلی خود و به ویژه فصل سوم که روزبه حصاری نقش جواد جوادی را بازی می‌کرد به فصل چهارم رسید. اکنون این فصل در مرحله طراحی فیلمنامه است و کارهای آن طبق روال پیش می‌رود.

 

«حسن وارسته» نویسنده سریال بچه مهندس در گفت و گو با فارس تاکید کرد: این روزها به صورت تمام وقت نگارش سیناپس و طرح کلی فصل چهار بچه مهندس را در دست دارم. فعلا به تنهایی قصه را در می آورم و بعدا اگر لازم شد نویسنده های دیگری به کار اضافه می کنیم.

 

وارسته همچنین درباره اینکه پرش زمانی در قصه فصل جدید این سریال خواهیم دید؟ نیز گفت: اینها همه سورپرایزهای قصه ما است و نمی توانیم در این باره صحبت  کنیم و تلاشمان این است که قصه ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که  عقب گرد داشته باشیم.

عکسی از سریال بچه مهندس

سریال بچه مهندس ۴، یک سریال پرانرژی

این نویسنده ادامه داد: در اصل می خواهیم یک کار پر انرژی جوان پسند با همان دغدغه های بچه مهندس های قبلی بروی آنتن ببریم. جوان نخبه، فضای دانشگاه، مطالبه های جوانان و مباحث اخلاقی و خانوادگی جزو داشته های ما برای این فصل از سریال است.

 

وارسته درباره قهرمان اصلی قصه این سریال نیز ادامه داد: بچه مهندس قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف های بزرگترش از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/01/22
روزبه حصاری هم هست؟! اگر باشه عالی میشه
یگانه 1399/08/09
منکه عاشق فیلمم چرابعضیامیگن ساخته نشه احتمالابه نظرمابایداحترام بذارن بعدشم مگه قراره جوادپیربشه
ناشناس 1399/07/10
کاشمرضیه این فصل حذف می شد
ناشناس 1399/05/31
واقعا ممنونم که قراره سریال بچه مهندس چهار ساخته بشه من هر سه فصل و دیدم اما فصل ۲ رو از همه بیشتر دوست داشتم و ممنونم از بازی قشنگه مانی جون که فوق العاده بازی کرد
ب 1399/05/30
فصل سه رو اصلا دوست نداشتم امیدوارم فصل 4 بچه مهندس بهتر از فصل 3 باشه
دختر 1399/05/30
هر ۳ فصل عالی بود ؛به خصوص فصل ۳ من با گریه های جواد جوادی واقعی گریه میکردم به خصوص قسمت دل کندن جواد از بچه های پرورشگاه لطفا فصل ۴ را هم بسازید باتشکر از بازی خوب روزبه حصاری و مهشید جوادی
ملیکا 1399/05/29
اگه می خواین‌ فصل ۴ بچه مهندس رو بیارین واقعا کار عالییییی انجام میدین . 😗😘💝
ناشناس 1399/05/29
من فقط به شرطی این فصل را دنبال میکنم که این سورپرایزبازگشت مژگان باشه.
ملیکا جوادی از تهران 1399/05/28
باسلام خیلی ممنونم بابت پخش سریال مختارنامه این سریال بهترین انتخاب برای پخش در ماه محرم است ۰ از شما خواهش میکنم خواهش میکنم بعد از ماه محرم و پایان سریال مختارنامه سه فصل زیبای سریال بچه مهندس رو پخش کنید باتشکر
الهام 1399/05/28
فقط بگید اگه پرش زمانی سریال تغییر نقش جواد و مرضیه باشه از الان منتظر نباشیم.من که فقط زوج روزبه حصاری و مهشید جوادی رو برای نقش جواد و مرضیه قبول دارم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.