2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سورپرایز در فصل چهارم سریال بچه مهندس

سورپرایز در فصل چهارم سریال بچه مهندس

حسن وارسته، نویسنده، توضیح می‌دهد فصل چهارم سریال بچه مهندس به کجا رسید؟

دوات آنلاین-سریال بچه مهندس بعد از موفقیت چشمگیر در سه فصل قبلی خود و به ویژه فصل سوم که روزبه حصاری نقش جواد جوادی را بازی می‌کرد به فصل چهارم رسید. اکنون این فصل در مرحله طراحی فیلمنامه است و کارهای آن طبق روال پیش می‌رود.

 

«حسن وارسته» نویسنده سریال بچه مهندس در گفت و گو با فارس تاکید کرد: این روزها به صورت تمام وقت نگارش سیناپس و طرح کلی فصل چهار بچه مهندس را در دست دارم. فعلا به تنهایی قصه را در می آورم و بعدا اگر لازم شد نویسنده های دیگری به کار اضافه می کنیم.

 

وارسته همچنین درباره اینکه پرش زمانی در قصه فصل جدید این سریال خواهیم دید؟ نیز گفت: اینها همه سورپرایزهای قصه ما است و نمی توانیم در این باره صحبت  کنیم و تلاشمان این است که قصه ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که  عقب گرد داشته باشیم.

عکسی از سریال بچه مهندس

سریال بچه مهندس ۴، یک سریال پرانرژی

این نویسنده ادامه داد: در اصل می خواهیم یک کار پر انرژی جوان پسند با همان دغدغه های بچه مهندس های قبلی بروی آنتن ببریم. جوان نخبه، فضای دانشگاه، مطالبه های جوانان و مباحث اخلاقی و خانوادگی جزو داشته های ما برای این فصل از سریال است.

 

وارسته درباره قهرمان اصلی قصه این سریال نیز ادامه داد: بچه مهندس قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف های بزرگترش از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/01/22
روزبه حصاری هم هست؟! اگر باشه عالی میشه
یگانه 1399/08/09
منکه عاشق فیلمم چرابعضیامیگن ساخته نشه احتمالابه نظرمابایداحترام بذارن بعدشم مگه قراره جوادپیربشه
ناشناس 1399/07/10
کاشمرضیه این فصل حذف می شد
ناشناس 1399/05/31
واقعا ممنونم که قراره سریال بچه مهندس چهار ساخته بشه من هر سه فصل و دیدم اما فصل ۲ رو از همه بیشتر دوست داشتم و ممنونم از بازی قشنگه مانی جون که فوق العاده بازی کرد
ب 1399/05/30
فصل سه رو اصلا دوست نداشتم امیدوارم فصل 4 بچه مهندس بهتر از فصل 3 باشه
دختر 1399/05/30
هر ۳ فصل عالی بود ؛به خصوص فصل ۳ من با گریه های جواد جوادی واقعی گریه میکردم به خصوص قسمت دل کندن جواد از بچه های پرورشگاه لطفا فصل ۴ را هم بسازید باتشکر از بازی خوب روزبه حصاری و مهشید جوادی
ملیکا 1399/05/29
اگه می خواین‌ فصل ۴ بچه مهندس رو بیارین واقعا کار عالییییی انجام میدین . 😗😘💝
ناشناس 1399/05/29
من فقط به شرطی این فصل را دنبال میکنم که این سورپرایزبازگشت مژگان باشه.
ملیکا جوادی از تهران 1399/05/28
باسلام خیلی ممنونم بابت پخش سریال مختارنامه این سریال بهترین انتخاب برای پخش در ماه محرم است ۰ از شما خواهش میکنم خواهش میکنم بعد از ماه محرم و پایان سریال مختارنامه سه فصل زیبای سریال بچه مهندس رو پخش کنید باتشکر
الهام 1399/05/28
فقط بگید اگه پرش زمانی سریال تغییر نقش جواد و مرضیه باشه از الان منتظر نباشیم.من که فقط زوج روزبه حصاری و مهشید جوادی رو برای نقش جواد و مرضیه قبول دارم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.