2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلاق از مردی که متاهل بودنش را پنهان می‌کند

طلاق از مردی که متاهل بودنش را پنهان می‌کند

زن جوان می‌گوید شوهرش هیچ عکس دو نفری به اشتراک نمی‌گذارد و حتی حلقه دستش نمی‌کند.

دوات آنلاین-پروانه به خاطر این که شوهرش همه جامتاهل بودنش را پنهان می کرد تصمیم به جدایی گرفت. او وقتی دید شوهرش هیچ عکس دونفره ای در شبکه های اجتماعی نمی گذارد تصمیم گرفت به زندگی ۱۸ ماهه اش پایان دهد.

 

حرف‌های زن جوان در دادگاه

او وقتی روبه روی قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت، درباره علت درخواست طلاق خود گفت: آقای قاضی من از احساس شوهرم نسبت به خودم مطمئن نیستم. تصور می کنم هیچ علاقه ای به من ندارد و تنها به اجبار خانواده اش با من ازدواج کرده است. این موضوع را ۱۸ ماه است متوجه می شوم و حرفی نمی زنم. رفتارهایش نشان می دهد مرا نمی خواهد. برای همین دیگر نمی خواهم در کنار این مرد زندگی کنم و به این ارتباط بدون احساس ادامه دهم.

 

حدود دو سال پیش با یاسر آشنا شدم. او پسر یکی از آشناهایمان بود و بعد از چند ماه آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتیم. چون خانواده ها همدیگر را خیلی خوب می شناختند برای همین خیلی زود مراسم عقد و عروسی برگزار شد. ما سنتی با هم ازدواج کردیم و در همان مدت آشنایی هم یاسر ادعا می کرد به من علاقه مند شده است.

 

من هم تصور می کردم با او خوشبخت خواهم شد، ولی از وقتی ازدواج کردیم همه چیز تغییر کرد. یاسر رفتارهای عجییش را شروع کرد. او هیچوقت با من جایی نمی رفت. مرا به دوستانش معرفی نمی کرد و حاضر نمی شد حتی یکبار هم که شده مرا همراه خودش به مهمانی ببرد. با این که همیشه سرش با اینترنت و شبکه های اجتماعی گرم است و کلی صفحه و گروه دارد، اما هیچ وقت عکسی در کنار من منتشر نکرده و کاری نکرده که بقیه متوجه شوند او متاهل است.

 

یاسر حتی حلقه ازدواجش را هم دست نمی کند. ۱۸ ماه است که دارم رفتارهای او را تحمل می کنم. ولی وقتی می بینم او هیچ تمایلی ندارد که به بقیه نشان دهد متاهل است، ترجیح می دهم از زندگی او بروم. برای همین درخواست جدایی دارم.

 

توضیحات مرد جوان چه بود

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من دوست ندارم عکس همسرم را جایی منتشر کنم، من برای خودم عقایدی دارم و دلم نمی خواهد کسی از زندگی ام باخبر شود. دلم نمی خواهد در جمع دوستانم همسرم را ببرم. این به این معنا نیست که همسرم را دوست ندارم یا نمی خواهم در کنارش زندگی کنم. ولی پروانه در این مدت زندگی را برایمان جهنم کرده است. بهانه گیری می کند و می گوید باید عکسم را در پیجت بگذاری، برایم شعر بنویسی یا مرا پیش دوستانت ببری.

 

هرچه سعی کردم با او صحبت کنم فایده ای نداشته و این زن حرفم را گوش نمی کند. بی دلیل بهانه می گیرد و به خاطر یک موضوع زندگی مان را زهر کرده است. من هم دیگر طاقت این رفتارهایش را ندارم. نمی خواهم به این زندگی ادامه دهم. همسرم به حرف و خواسته ام اهمیت نمی دهد و فقط دوست دارد نظر خودش اعمال شود.

 

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

 

منبع: تپش- روزنامه جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.