2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اصول اولیه موفقیت در زندگی از دیدگاه برایان تریسی

اصول اولیه موفقیت در زندگی از دیدگاه برایان تریسی

برایان تریسی در این مقاله کوتاه توضیح داده برای دست یافتن به موفقیت چه پیش شرط‌هایی را باید رعایت کنید.

دوات آنلاین-موفقیت در زندگی به عوامل متعدد و گوناگونی بستگی دارد اما قبل از همه آنها برای این‌که بتوانید فردی موفق شوید باید یکسری پیش نیازها را رعایت کنید.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برایان تریسی یکی از افراد و نویسندگان موفق، در بخشی از یکی از مقاله‌های خود، در خصوص چگونگی موفقیت در زندگی این طور می‌گوید:

 

برخی از مردم تمام زندگی خود را صرف این موضوع می‌کنند که چگونه می‌توانند در زندگی خود موفق باشند، امّا هیچ زمانی متوجه این موضوع نمی‌شوند.

 

همیشه وقتی این جمله را بیان می‌کنم، در این فکر هستم که با من موافق هستید، اما باید بگویم که موفقیت شخصی برای تمامی افرادی که چند حوزه یا کلید اصلی موفقیت را تمرین می‌کنند قابل دستیابی است چرا که همه افراد قصد دارند به موفقیت شخصی دست پیدا کنند وکلید‌های موفقیت را یاد بگیرند و زندگی شاد و سالمی داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه پای تصمیم‌های خود بمانیم

 

همه مردم دوست دارند که زندگی معناداری داشته باشند و از یک حرفه لذت ببرند و به یک استقلال مالی دست پیدا کنند چرا که تمامی افراد به دنبال ایجاد تغییرات قابل توجهی در جهان هستند که می‌خواهند این کار را از طریق کار‌های خارق العاده در زندگی خود انجام دهند و تاثیرات مثبتی بر اطرافیانشان بگذارند.

 

کلیدهای موفقیت چیست

بار‌ها و بار‌ها پیش آمده که فهمیده ام کلید‌های موفقیت، بخشی از اطلاعات یا ایده واحد در یک زمان مناسب است که می‌تواند باعث تغییراتی در زندگی افراد در شرایط مناسب شود. امّا باید بگویم که یاد گرفته ام حقایق بزرگ، ساده هستند و همه ما انسان‌ها یک هدف مشترک داریم.

 

خوشبختانه، برای اغلب ما موفقیت شخصی موضوعی نیست که از پس زمینه وجودی، هوش و یا توانایی درونی مان نشات بگیرد و این خانواده، دوستان و یا مخاطبان ما هم نیستند که ما را وادار به انجام کار‌های خارق العاده می‌کنند بلکه این خودِ ما هستیم که می‌توانیم این کار را کنیم. زیرا کلید‌های موفقیت در زندگی به دلیل توانایی ما برای بدست آوردن بهترینمان در هر موقعیت وشرایطی است. بنابراین، این توانایی افراد است که باعث تغییرات مثبت در زندگیشان می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود در کارهایتان موفق نشوید

 

بنابراین، به این موضوع توجه کنید که کلید‌های مهم موفقیت برای زندگی شما همیشه یکسان هستند. پس تصمیم بگیرید که دقیقا چه میخواهید و کجا می‌خواهید بروید؟!

چگونه در زندگی به هدف های خود برسیم

برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

برای اهداف خود یک مدت زمان مشخصی را تعیین کرده و برای رسیدن به آن‌ها برنامه ریزی کنید. (به یاد داشته باشید، هدف فقط یک رویا در مدت زمان مشخص است.)

 

برنامه خود را عملی کنید و هرروز برای هدف خود کاری را انجام دهید.

 

از قبل تصمیم بگیرید که باید برای رسیدن به اهداف خود پافشاری کنید ودر این مسیر هم هرگز تسلیم نشوید.

 

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین ویژگی‌های افراد موفق چیست

 

این فرمول کلید موفقیت شماست وتقریبا برای تمامی افرادی که آن را امتحان کرده اند جواب داده است.

 

با دنبال کردن این کلید‌ها برای دستیابی به موفقیت شخصی می‌توانید رشد کنید و به انسان خارق العاده‌ای تبدیل شوید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.