2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرد روانی همسرش را کشت

مرد روانی همسرش را کشت

مرد جوان مدعی شد که شب خواب بوده و با صدای مار از خواب بیدار شده است. زمانی که به پذیرایی رفته مارها را روی سر و گردن همسرش دیده و ...

دوات آنلاین-متخصصان روانپزشکی با بررسی ادعاهای مرد میانسال که در اقدامی جنون‌آمیز همسرش را به قتل رسانده بود وی را مبتلا به اسکیزوفرنی تشخیص دادند.

 

به گزارش روزنامه ایران این مرد روز هفتم اردیبهشت همسرش را در خانه به قتل رساند اما وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رفتند وی با تناقض گویی قصد داشت قتل همسرش را کار سارقان معتاد نشان دهد. وی گفت مردانی ناشناس از پنجره وارد خانه شده و همسرم را به قتل رسانده‌اند. ولی این ادعای دروغین خیلی زود برملا شد و با به‌دست آمدن لباس‌های خونین متهم و چاقویی که با آن جنایت را مرتکب شده بود، او به قتل همسرش اعتراف کرد.

 

مرد جوان مدعی شد که شب خواب بوده و با صدای مار از خواب بیدار شده است. زمانی که به پذیرایی رفته مارها را روی سر و گردن همسرش دیده که با خنجر مارها را کشته اما زمانی که به خود آمده است، متوجه شده همسرش را کشته است.

 

باتوجه به اظهارات متهم، به دستور بازپرس مصطفی واحدی، مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا صحت روانی او بررسی شود. متخصصان پزشکی قانونی صحت روانی او را تأیید کردند اما مرد جوان به این نظر اعتراض کرد و مدعی شد که مشکل روانی دارد. برای برملایی این موضوع به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، برای بررسی وضعیت متهم، به بیمارستان روانی منتقل شد. متخصصان در بیمارستان روانی یک شبانه روز او را بستری کردند تا خواب او را بررسی کنند. بدین ترتیب پزشکان بیمارستان اعلام کردند که او مبتلا به بیماری اسکیزوفرنی است. با نظریه بیمارستان پرونده او دوباره به پزشکی قانونی ارسال شد تا متخصصان پزشکی قانونی با توجه به این نظریه، وضعیت روحی و روانی مرد جوان را بار دیگر بررسی کنند.

 

با اعلام این نظریه، اولیای دم نیز مدعی شدند که اگر جنون دامادشان تأیید شود نوه شان را برای نگهداری به خانواده‌ای خواهند سپرد تا سرپرستی او را برعهده بگیرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.