2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
درخواست قصاص برای تازه داماد

درخواست قصاص برای تازه داماد

متهم می‌گوید قاتل نیست و در مرگ همسرش نقش نداشته است.

دوات آنلاین-تازه دامادی که به اتهام قتل همسرش در بازداشت به سر می برد با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مواجه شد.

 

به نوشته روزنامه جوان سال ۹۷، ماموران پلیس استان تهران از مرگ مشکوک دختر جوانی باخبر و راهی محل شدند.

 

آنها با جسد دختر ۲۹ساله به نام فرانک روبه رو شدند که شواهد اولیه نشان می‌داد بر اثر تزریق آمپول جان باخته است.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، نامزدش بابک که در محل حضور داشت در توضیح به ماموران گفت: من و فرانک نامزد بودیم. اینجا خانه مجردی فرانک است و من به همین خاطر هر از گاهی به دیدنش می آمدم. شب گذشته وقتی به اینجا آمدم فرانک گفت پادرد شدید دارد او از من خواست برای خرید آمپول به داروخانه برویم. فرانک در مطب یک پزشک کار می کرد به همین خاطر تزریقات را بلد بود. آن شب خودش آمپول ها را تزریق کرد اما بعد از ساعتی حالش بد شد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما بی فایده بود.

 

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند دختر جوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن فوت کرده است.

 

با اعلام این نظریه پدر و مادر فرانک به دادسرا رفتند و از پسر جوان شکایت کردند. با طرح این شکایت و گذشت سه ماه از حادثه، بابک بازداشت شد.

 

او با انکار  اتهامش در شرح ماجرا گفت: قسمتی از سقف خانه همسایه بالایی نم داده بود و قرار بود گچ کار برای تعمیر به خانه فرانگ بیاید. اما بدقولی کرده بود به همین خاطر مجبور شدم چند ساعتی معطل شوم. عصر همان روز فرانک گفت پادرد شدید دارد. این شد که به داروخانه رفتم و دو عدد آمپول خریدم و فرانک خودش آمپول ها را تزریق کرد. بعد از تزریق حالش بهتر شد. حتی شب با هم فوتبال تماشا کردیم، اما یکباره گفت سرش گیج می رود و حالش خوب نیست، کمی به او آب دادم اما دقایقی بعد بیهوش شد. آنجا بود که با اورژانس تماس گرفتم.

 

پسر جوان در ادامه گفت: وقتی با اورژانس تماس گرفتم آنها از من اسم آمپول ها را خواستند. همه خانه را گشتم اما پوکه آنها را پیدا نکردم. به همین خاطر به داروخانه رفتم تا از آنها سؤال کنم اما داروخانه بسته بود. به همین خاطر وقتی عوامل اورژانس رسیدند من در خانه نبودم. باور کنید در مرگ فرانک نقشی نداشتم و نمی دانم چرا پدر و مادر او از من شکایت کردند.

 

به بعد از این توضیحات پلیس دریافت بابک قبلا نیز با یک دختر عقد کرده بود، اما بعد از گذشت دو ماه از او جدا شده بود.

 

به این ترتیب نامزد سابق پسر جوان مورد تحقیق قرار گرفت. او درباره علت جدایی اش از پسر جوان گفت به خاطر بداخلاقی و خشونت بابک از او جدا شده است.

 

با ثبت این اطلاعات و کامل شدن تحقیقات، پسر جوان با درخواست قصاص از سوی اولیای دم بنا به مدارک و شواهد موجود به اتهام قتل عمد روانه زندان شد.

 

پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و بعد از تعیین شعبه قرار شد تازه داماد محاکمه شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.