2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
جزییات تیراندازی اشرار در سعادت آباد به خاطر یک دختر

جزییات تیراندازی اشرار در سعادت آباد به خاطر یک دختر

متهمان پرونده شش نفر بودند که سه نفر از عاملان اصلی این بازداشت شده اند و تلاش برای بازداشت سه متهم دیگر ادامه دارد.

دوات آنلاین-تیراندازی دو مرد شرور بر سر دوستی با یک دختر در محله سعادت آباد تهران به زخمی شدن آنها منجر شد.

 

به نوشته روزنامه جوان ظهر روز سه شنبه هفتم مردادماه به مأموران کلانتری ۱۳۲ شهرک غرب خبر رسید که حادثه تیراندازی در محله سعات آباد اتفاق افتاده است.

 

تحقیقات میدانی پلیس بعد از حضور در محل نشان داد که سرنشینان دو خودروی جک مشکی و سوناتای سفید به سمت هم تیراندازی کرده اند که در جریان آن مردی ۳۵ساله با شلیک گلوله از ناحیه کمر زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

 

انتشار کلیپ تیراندازی

خیلی زود کلیپ حادثه هم در شبکه های اجتماعی منتشر و دست به دست شد. بر اساس تصویر منتشر شده دو سرنشین جک مشکی از خودرو پیاده شده و با سلاح کمری شروع به تیراندازی کردند.

 

لحظاتی بعد در حالی که مرد زخمی روی زمین افتاده و خون زیادی هم روی آسفالت ریخته بود، چهار مرد جوان که سه نفر لباس سیاه و نفر چهارم لباس سبز به تن داشت در کمال خونسردی بالای سر مرد زخمی پرسه زده و گاه او را با لگد هم هدف قرار می دهند. مردان جوان سرانجام مرد زخمی را سوار بر یک خودروی جک مشکی کرده و از محل دور می شوند.

 

آغاز بازجویی‌ها

در شاخه دیگری از بررسی ها ماموران پلیس راهی نزدیک ترین بیمارستان شده و با دیدن خودروی سوناتای سفید در حالی که آثار گلوله روی بدنه آن وجود داشت راننده‌اش را بازداشت می کنند.

 

مرد جوان در اولین تحقیقات گفت: من در حادثه تیراندازی حضور داشتم اما گلوله شلیک نکردم در جریان حادثه دوستم بهادر زخمی شد که او را به بیمارستان منتقل کردم اما ترسیدم که ماموران من را بازداشت کنند برای همین از مرکز درمانی خارج شدم که دستگیر شدم.

 

تحقیقات همزمان پلیس نشان داد که پسر دیگری به نام کامران در جریان این حادثه زخمی و با خودروی جک مشکی به بیمارستان دیگری منتقل شده است که ماموران خود را به آن محل رسانده و حادثه را تایید کردند.

 

بررسی های بیشتر پلیس نشان داد که بهادر و کامران از اشرار سابقه دار هستند که بارها به خاطر درگیری بازداشت شده و به زندان افتاده اند.

 

اظهارات شاهد

یکی از شاهدان گفت: ششم مرداد ماه کامران ، بهادر را  که از دوستان قدیمی اش بود به جشن تولدش در منطقه فشم دعوت کرد. بهادر وقتی قدم به محل گذاشت و دختر مورد علاقه اش را همراه کامران دید با کامران درگیر شد و برای انتقام با او قرار دعوا گذاشت. روز حادثه وقتی آنها در محل که یکی از خیابان های سعادت آباد بود، حاضر شدند به سمت هم تیراندازی کردند که هر دو زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. در این حادثه دختر جوان هم با ضربه قمه بهادر زخمی شد.

 

براساس این گزارش تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.

 

سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: متهمان پرونده شش نفر بودند که سه نفر از عاملان اصلی این بازداشت شده اند و تلاش برای بازداشت سه متهم دیگر ادامه دارد.

 

وی گفت: متهمان پرونده دارای سوابق کیفری هستند و سال های قیل هیم با هم درگیری داشتند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.