2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
جزییات شهادت مامور پلیس تهران توسط سارقان مسلح

جزییات شهادت مامور پلیس تهران توسط سارقان مسلح

2 متهم این پرونده تاکنون دستگیر شده و 2 نفر دیگر تحت تعقیب هستند.

دوات آنلاین-یکی از مأموران پلیس پایتخت در جریان درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید. استوار یکم میلاد خسروی تنها فرزند خانواده بود که به گفته رئیس پلیس تهران چند روز قبل از حادثه وقوع شهادت خود را پیش بینی کرده بود.

 

به گزارش روزنامه جوان، شامگاه چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت یکی از ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفت و گفت یکی از همکارانش هنگام ماموریت در درگیری با چهار سارق مسلح زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده است.

 

با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان آتیه شدند و روی تخت بیمارستان با پیکر استوار یکم میلاد خسروی روبه رو شدند که با اصابت گلوله ای به گردنش به شهادت رسیده بود.

 

همکار مامور شهید که در صحنه حادثه حضور داشت، گفت: ساعت 21 و 30 دقیقه شب همراه همکارم میلاد خسروی در خیابان سپهر منطقه سعادت آباد در حال گشت زنی بودیم که دیدیم چهار مرد دیلم به دست در حال تخریب در خانه ویلایی هستند. آنها قصد داشتند با تخریب در وارد خانه شوند و دست به سرقت بزنند که بلافاصله به آنها نزدیک شدیم و دستور دادیم خودشان را تسلیم کنند. متهمان با دیدن ما نه تنها خودشان را تسلیم نکردند که با ما درگیر شدند. چند دقیقه ای درگیری ما  با سارقان طول کشید که ناگهان یکی از آنها اسلحه‌ای به روی همکارم کشید و به سوی او شلیک کرد که گلوله به گردن میلاد اصابت کرد و همکارم نقش بر زمین شد. من در حالی که یکی از سارقان را دستگیر کرده بودم موضوع را از طریق بی سیم به مرکز اطلاع دادم و درخواست کمک کردم.

عاملان شهادت مامور پلیس

وی ادامه داد: پس از این سه سارق دیگر از محل گریختند و من هم به تعقیب آنها پرداخت تا اینکه یک خیابان آن طرفتر موفق شدم، یکی دیگر از سارقان را دستگیر کنم اما دو سارق دیگر موفق به فرار شدند. سپس دو متهم را تحویل همکارانم که به کمک ما آمده بودند، دادم و پیکر خونین میلاد را به بیمارستان آتیه منتقل کردیم. کادر درمانی تلاش زیادی برای نجات جان همکارم انجام دادند و او را دوبار احیای قلبی کردند اما متاسفانه میلاد پس از ساعتی بر اثر خونریزی شدید به شهادت رسید.

 

دو متهم هم در بازجویی های ابتدایی به درگیری با دو مامور پلیس اعتراف کردند اما مدعی شدند که آن دو اسلحه نداشته و به سوی مامور پلیس هم شلیک نکرده اند و احتمال می دهند، دو همدست آنها به سوی مامور شلیک کرده اند.

 

در ادامه دو متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی ساسان غلامی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. ماموران پلیس در تلاشند تا دو سارق فراری را شناسایی و بازداشت کنند.

 

تشییع پیکر شهید

رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم تشییع این شهید که روز پنج شنبه در ستاد فرماندهی پلیس تهران برگزار شد، گفت: این شهید از خانواده شهدا بود و خودش یک هفته قبل شهادتش را پیش بینی کرده و گفته بود، اگر شهید شدم در کجا مرا دفن کنید.

 

سردار حسین رحیمی گفت: این شهید در حالی که صادقانه و مقتدرانه در حال ایجاد نظم و آرامش برای شهروندان بوده یا یک گروه از سارقان مسلح برخورد کرد. این گروه از سارقان مسلح مدتها آرامش آن منطقه را برهم زده بودند و ناجوانمردانه وی را به شهادت رساندند پیکر شهید خسروی پس از تشییع به روستای طاقچه مزار شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین منتقل و به خاک سپرده شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.