2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آرش برهانی از ماجرای پست جنجالی‌اش می‌گوید: اشتباه کردم نوشتم جام اسنپی

آرش برهانی از ماجرای پست جنجالی‌اش می‌گوید: اشتباه کردم نوشتم جام اسنپی

به نظرم کارم اشتباه بود و اگر پرسپولیسی‌ها ناراحت شده‌اند معذرت می‌خواهم. من نباید چنین چیزی را منتشر می‌کردم.

دوات آنلاین-اخیرا آرش برهانی پستی در فضای مجازی منتشر کرد که بدجور اعصاب پرسپولیسی‌ها را به‌هم ریخت. برهانی برای قرمزها هشتگ زد «جام اسنپی». اولین‌بار هواداران استقلال در فضای مجازی از چنین هشتگی استفاده کردند. آرش حالا چند روز بعد از این ماجرا و البته حمله هواداران پرسپولیس، توضیحاتی به روزنامه جام‌جم می‌دهد. او می‌گوید کارش اشتباه بوده است.

جام اسنپی؟

راستش من خودم یک پستی منتشر کردم و پای آن هشتگ جام اسنپی را گذاشتم. به نظرم کارم اشتباه بود و اگر پرسپولیسی‌ها ناراحت شده‌اند معذرت می‌خواهم. راستش این بحث‌ها، بحث‌های هواداری است و من نباید چنین چیزی را منتشر می‌کردم. هواداران با هم کری دارند و چنین چیزهایی برای هم می‌نویسند. ولی من از روی عصبانیت آن را نوشتم و کارم درست نبود.

 

با وریا حرف زدم

ماجرای دلخوری من و آن پست به خاطر ناراحتی و عصبانیتم بود. راستش قبل از آن پست با وریا غفوری صحبت کردم. او در قرنطینه بود و حرف‎هایی زد که به‌شدت مرا ناراحت کرد. وریا گفت خیلی نگران است و حالش خوب نیست. می‌گفت نگران بچه‌ها و همسرش است که مبادا کرونا گرفته باشند. از روزهای سختش حرف زد و این‌که حتی نمی‌تواند آنها را ببیند و واقعا برایش سخت است. من که این حرف‌ها را شنیدم واقعا ناراحت شدم و گفتم واقعا فوتبال چه ارزشی دارد؟ بعد دیدم یکی از پرسپولیسی‌ها مصاحبه کرده و گفته باید بازی‌ها برگزار شود. آن لحظه واقعا اعصابم خرد شد. گفتم فوتبال چه ارزشی دارد که جان آدم‌ها به خطر بیفتد، به همین دلیل آن پست را گذاشتم و از روی عصبانیت جام اسنپی را هم هشتگ کردم. اگر به عقب برگردم این کار را نمی‌کنم.

 

چیزهایی از وزیر ورزش دیدم...

من دوستان پرسپولیسی زیادی دارم. طرفداران پرسپولیس هم همیشه بیرون به من لطف دارند. در فضای مجازی وضعیت فرق دارد و زیاد مهم نیست چه می‌گویند. به هر حال من باید از باشگاهم استقلال دفاع کنم. قبلا فکر می‌کردم این ماجرای تبعیض بین استقلال و پرسپولیس، فقط یک شایعه است ولی اگر الان این حرفم را می‌زنم، به خاطر چیزهایی است که با چشم خودم دیدم. چند وقت‌پیش یکی از دوستان در باشگاه استقلال چیزهایی به من درباره وزیر ورزش نشان داد که برایم یکسری چیزها ثابت شد. الان نمی‌خواهم زیاد درباره این مساله حرف بزنم ولی اگر می‌گوییم تبعیض وجود دارد واقعیت است. شما ببینید از سال گذشته چه اتفاقاتی برای استقلال افتاد. بازی صنعت‌نفت را یادتان هست؟ گل سالم استقلال را چطور مردود اعلام کردند؟ بعد خود داور اعتراف کرد. اگر آن گل مردود نمی‌شد از کجا معلوم استقلال به قهرمانی می‌رسید؟! آن‌وقت شرایط باشگاه کلا فرق می‌کرد و خیلی از اتفاقات نمی‌افتاد.

 

به استقلال ظلم شده

شما ویدئوی پسر آقای وزیر را دیدید که چطور برای استقلالی‌ها کری می‌خواند؟ اصلا کل ماجراها از اینجا شروع شد. متاسفانه این چیزها صحت دارد و به استقلال ظلم شده است. من می‌گویم چرا وضعیت باشگاه باید اینطور باشد؟ هر روز مشکلاتش بیشتر شود. البته من اخیرا با آقای سعادتمند دیدار داشتم. ایشان هم واقعا زحمتش را می‌کشد و آمده که به استقلال کمک کند.

 

وقت حمایت از مجیدی

به نظر من الان وقت انتقاد مداوم از فرهاد مجیدی نیست. مگر او این استقلال را بسته؟ تیمی نبوده که خودش بسته باشد. به نظرم باید فصل آینده را هم به مجیدی فرصت داد تا تیم خودش را ببندد و تفکرات خودش را به طور کامل در تیم پیاده کند. الان وقت حمایت از اوست و باید پشت او ایستاد. هواداران هم از فرهاد حمایت کنند و به این مربی زمان بدهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.