2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال بچه مهندس ۴ ساخته می‌شود

سریال بچه مهندس ۴ ساخته می‌شود

بعد از استقبال از سه فصل سریال بچه مهندس حالا نوبت به فصل چهارم رسیده است.

دوات آنلاین-سریال بچه مهندس از ابتدا قرار بود در سه فصل ساخته و پخش شود اما حالا صحبت از فصل چهارم این مجموعه است. شاید یکی از دلایل این اتفاق توجه ویژه مخاطبان به فصل سوم بچه مهندس با بازی روزبه حصاری در نقش جواد جوادی باشد.

 

به گزارش فارس نویسنده سریال بچه مهندس گفت: ترکیب گروه نویسنده‌ها تغییر کرده است و در فصل چهار سمیه تاجیک و فرید قبادی من را در نگارش همراهی می کنند.

 

حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس ۴» درباره شروع زمان نگارش این سریال گفت: تلاشمان این است که از روزهای پایانی تیرماه وارد مرحله نگارش شویم. این روزها در حال ایده پردازی برای قصه «بچه مهندس۴» هستیم و اولویت مان رسیدن به قصه های اجتماعی و به روز است. از طرفی مشکل های جوان ها در جامعه ما یکی از موضوعاتی است که می توان از آن به عنوان دست مایه یک سریال استفاده کرد.

 

او ادامه داد: ترکیب گروه نویسنده ها تغییر کرده است و در فصل چهار سمیه تاجیک و فرید قبادی من را در نگارش همراهی می کنند.

 

فصل سه سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی در شب های ماه رمضان گذشته هر شب از شبکه دو سیما پخش شد و فصل یک آن نیز در ماه رمضان سال ۹۷ از شبکه دو بروی آنتن رفت.

 

فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، ثریا قاسمی، سعید کریمی، محمود خسرو منش، کاوه سماک باشی، مهشید جوادی، فرناز رهنما و ... در فصل سه این سریال بازی کردند.

 

این سریال از کودکی تا جوانی شخصیتی به نام جواد جوادی را نشان داد. او در دوران کودکی خود در پرورشگاهی به نام خانه خورشید زندگی کرد و بزرگ شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
یگانه 1399/08/17
منکه عاشق سریالم فقط که حضورحصاری وجوادی و۰۰۰مشخص شده فقط اگه میشه سعیدکریمی هم باشه وخانم رهنماهم باش خسرومنش هم
الهام 1399/06/08
امیدوارم زوج سریال همون روزبه حصاری و مهشید جوادی باشن و سوپرایز سریال برگشتن دوباره ی مژگان نباشه.چون برای بیننده ها پرداختن دوباره به عشق بچگی جواد جذابیت نداره.این فصل میخوایم موفقیتهای جواد رو ببینیم تو کارو زندگی.
ناشناس 1399/06/07
آقای حصاری من بیش از ۳دفعه قسمت آخر و دیدم 🌸🌸🌸🌸🌸
اسما 1399/06/07
سلام آقای حصاری من از شما خیلی ممنونم به خاطر این بازی خوبتون
........ 1399/05/30
عالیییییی لطفا فصل چهارم سریال بچه مهندس رو با بازی خوب آقای روزبه حصاری پخش کنید
... 1399/05/15
خیلی عالیهههه ، این سریال واقعا جذاب و دیدنی است 💖 خداکنه آقای حصاری نقش جواد و خانم جوادی نقش مرضیه رو بازی کنن . بهترین سریالی که تا به حال دیدم بچه مهندس بود 💓
sarina 1399/05/09
خیلی عالیه که فصل 4 میخواد ساخته بشه و به شدت منتظرم تا فصل 4 این سریال بخش بشه و امیدورام طبق گفته ی بقیه دوستان اقای روزبه حصاری حتما در فصل 4 این سریال بازی کنن! با تشکر از دستندرکاران این مجموعه زیبا
زینب 1399/05/07
فصل ۱و۲ بچه مهندس بسیار غمگین و عالی بو د و فصل ۳خیلی عاشقانه مپرماجرا بود لطفا فصل ۴ رو هم باهمون جذابیت دیگر فصل ها بسازید ممنون میشم اگه اقای حصاری و بهنوش در این فصل بازی کنن باتشکر
پروانه 1399/05/04
سلام خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم که سریال بچه مهندس ساخته شد
محدثه 1399/05/02
بچه مهندس یک فیلم اموزنده بود اگر ادامه یافت دوست داریم شاهد بازی حرفه ای اقای کریمی و خانوم فرناز رهنما باشیم مجدد..............

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.