2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
شکایت پدر از دختر فراری بعد از ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش

شکایت پدر از دختر فراری بعد از ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش

این دختر برای پلیس آگاهی نامه‌ای نوشت و داستان زندگی‌اش را شرح داد تا پرونده‌اش را مختومه کنند اما...

دوات آنلاین-دختری که پس از فرار با پسر مورد علاقه اش با او ازدواج کرده است، برای پلیس تهران نامه نوشت و اعلام کرد از ترس مبتلا شدن به سرنوشت رومینا، دختر گیلانی حاضر به بازگشت به خانه نیست. این موضوع در حالی مطرح می شود که خانواده این دختر علیه او و مرد فریبکار اعلام شکایت کردند.

 

به گزارش روزنامه جوان، روز جمعه ۲۳خرداد امسال زن و شوهری در تهران به اداره پلیس رفتند و اعلام کردند دختر ۲۰ساله شان به نام رعنا به طرز مرموزی ناپدید شده است.

 

یکی از اعضای خانواده گفت: رعنا فوق لیسانس حقوق دارد و مجرد است، او چند ساعت قبل برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت، تلفن همراهش خاموش است و دوستانش هم از او خبری ندارند و به همین خاطر احتمال می دهیم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد.

 

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای پیدا کردن دختر جوان وارد عمل شدند.

 

هنوز چند ساعتی از حادثه نگذشته بود که پدر دختر جوان دوباره به اداره پلیس رفت و این بار از مرد جوانی به نام تیمور به اتهام فراری دادن دخترش شکایت کرد.

 

وی گفت: تیمور خواستگار دخترم بود اما به خاطر ۱۶ سال اختلاف سنی آنها و وضعیت مالی و خانوادگی اش به او جواب رد دادیم. او اصرار زیادی برای ازدواج با دخترم داشت و چند باری هم به خواستگاری آمد اما وقتی فهمید ما راضی به ازدواج آنها نیستیم دخترم را فریب و او را از خانه فراری داد.

 

وی ادامه داد: ساعت 9 شب دخترم از طریق شماره تلفن ناشناسی به گوشی ام پیام داد و گفت همراه تیمور به یکی از شهرهای جنوبی ایران رفته و قرار است آنجا با هم زندگی کنند، بلافاصله با آن شماره تماس گرفتم اما گوشی خاموش شد و الان از تیمور به اتهام فراری دادن دخترم شکایت دارم.

 

نامه دختر فراری به پلیس آگاهی

بدین ترتیب ماموران پلیس پس از بدست آوردن اطلاعاتی درباره تیمور و رعنا دست به تحقیقات تخصصی زدند و در حالی که سرنخهایی از وی و پسر مورد علاقه اش بدست آورده بودند با نامه ای از سوی رعنا که خطاب به مأموران پلیس آگاهی نوشته بود، روبه رو شدند.

 

بررسی ها نشان داد رعنا پس از فرار از خانه با تیمور ازدواج کرده است و وقتی متوجه می شود مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی در تعقیب او و مرد مورد علاقه اش هستند، نامه‌ای به مأموران پلیس آگاهی می نویسد و با کپی از عقدنامه اش به اداره پلیس می فرستد و درخواست می کند که پرونده فرار او بسته شود.

 

می ترسم به سرنوشت رومینا دچار شوم

وی در نامه خطاب به مأموران پلیس نوشته است: من رعنا هستم و ۳۰ سال سن و فوق لیسانس حقوق دارم، چهار سال قبل در فضای مجازی با تیمور آشنا شدم و از آن روز به بعد ارتباط تلفنی و پیامکی ما باهم شروع شد. مدتی گذشت و ما عاشق هم شدیم و قرار گذاشتیم با هم ازدواج کنیم، هر روز که از آشنایی ما می گذشت علاقه ما به هم بیشتر می شد تا اینکه تیمور تصمیم گرفت به خواستگاری ام بیاید. به همین خاطر موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم اما آنها به دلایلی با ازدواج ما مخالفت کردند. تیمور اپراتور دستگاه سی ان سی است و در آمد نسبتا خوبی دارد، اما خانواده من مدعی بودند که تیمور شغل خوبی ندارد و از طرفی هم ۱۶ سال از من بزرگتر است. پدر و مادرم می گفتند تیمور از نظر شرایط خانوادگی با ما یکسان نیست و اگر با او ازدواج کنم زندگی خوبی در انتظارم نیست بهر حال تیمور سه بار به خواستگاری من آمد اما خانواده‌ام هر بار جواب رد دادند تا اینکه با اصرار من قبول کردند او همراه خانواده اش برای بار چهارم به خواستگاری ام بیاید. شب خواستگاری پدر و مادرم مرا به شدت کتک زدند و در اتاقی حبس کردند و به خانواده تیمور هم جواب منفی دادند. پس از این همراه تیمور تصمیم گرفتیم از خانه فرار کنیم و بعد با هم عقد و زندگی مشترکمان را آغاز کنیم. روز حادثه من و تیمور باهم از تهران به یکی از شهرهای جنوبی فرار کردیم و آنجا به دفترخانه ای رفتیم و تیمور هم با مهریه ۳۰۰سکه بهار آزادی مرا عقد کرد و الان هم زندگی خوبی داریم و احساس خوشبختی می کنیم.

 

وی در قسمت پایانی نامه نوشته است: من عاشق شوهرم هستم و دوست نداشتم به سرنوشت رومینا دختر تالشی و بهمن پسر مورد علاقه اش دچار شویم و به همین خاطر از خانه فرار کردیم و با هم عقد کردیم و الان هم دوست ندارم پیش خانواده ام برگردم چون میترسم به سرنوشت رومینا دچار شوم. به همین خاطر این نامه را به اداره پلیس نوشتم و درخواست دارم پرونده من و شوهرم مختومه شود، چون من به اختیار خودم از خانه مان خارج شدم و با تیمور ازدواج کردم.

 

در حالی که بررسی ها نشان می دهد رعنا و تیمور باهم عقد قانونی انجام داده اند، خانواده وی صبح دیروز به دادسرای جنایی رفتند و درخواست کردند شکایت آنها دوباره بررسی شود و رعنا پس از دستگیری تحویل آنها گردد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
حسین 1399/04/05
به اینکه حق با کیه، کی کار درستی انجام داده کی نداده کاری ندارم؛ ولی چطور بدون اجازه‌ی پدر یا حکم دادگاه، محضر حاضر به ثبت عقد رسمی (قانونی) شده، پس یا محضر تخطی کرده و کار غیر قانونی انجام داده یا بررسی‌های انجام شده اشتباه است.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.