2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آزار شیطانی دختر 12 ساله بعد از آشنایی اینترنتی

آزار شیطانی دختر 12 ساله بعد از آشنایی اینترنتی

متهم آمریکایی از تعرض به این دختر فیلمبرداری و او را با تهدید به ادامه رابطه وادار می‌کرد.

دوات آنلاین-دوستی اینترنتی برای دختر 12 ساله آمریکایی عاقبت شومی داشت. او بعد از آن‌که در اسنپ چت با پسری جوان آشنا شد از سوی او مورد تجاوز قرار گرفت.

 

رکنا نوشت: گزارش پلیس حاکی از آن است که متهم 21 ساله پس از این که در اسنپ چت با قربانی آشنا شده و با فرستادن عکس و فیلم های نامناسب برای دختر 12ساله او را به هتل کشانده بود با تهدید به قتل و افشای این رابطه به مدت یک ماه قربانی را مورد تجاوز وحشیانه قرار داد و موجب آسیب روحی و جسمی او نیز شد.

 

افسرپرونده در خصوص این پرونده عنوان کرد که پدربزرگ قربانی متوجه این رابطه شده و با تهدید متهم را مجبور به قطع این رابطه کرده بود اما زمانی که متوجه شد پسرجوان بدون توجه به تهدید او همچنان دختر نوجوان را به اجبار مورد آزار قرار می‌دهد با تماس با اداره پلیس ماموران را در جریان قرار داده و زمانی که متهم در حال دست درازی به قربانی بود توسط پلیس دستگیر شد.

 

گفتنی است که پس از دستگیری متهم مشخص شد که وی از تمامی رابطه هایشان فیلمبرداری کرده و نشان می دهد که چگونه دختر 12 ساله را مجبور به رابطه جنسی کرده است.

 

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.