2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آيا بازیگر نقش بهبود با عوامل سریال پایتخت اختلاف دارد

آيا بازیگر نقش بهبود با عوامل سریال پایتخت اختلاف دارد

مهران احمدی گفته دیگر با سریال پایتخت همکاری نمی‌کند.

دوات آنلاین-مهران احمدی که بازی خوبش در سریال پایتخت در نقش بهبود بسیار مورد توجه قرار گرفته بود بعد از حضور در فصل سوم از ادامه همکاری با این سریال منصرف شد اما در فصل ششم بازگشت. او حالا باز هم گفته دیگر با این سریال کار نمی‌کند.

 

به نوشته تسنیم مهران احمدی به گروه  سریال پایتخت اعلام کرده دیگر با پایتختی‌ها ادامه همکاری نخواهد داد و به همین دلیل پایتختی‌ها برای 4 قسمت پایانی به مشکل خورده‌اند. دلیل این تصمیم مهران احمدی مشخص نیست و او نگفته آیا با گروه دچار اختلاف شده و یا این تصمیم‌اش دلیل دیگری دارد.

 

فصل ششم سریال پایتخت به خاطر شیوع کرونا ناتمام ماند و قرار بود بعد از فروکش کردن بیماری قسمت‌های آخر آن ساخته شود اما دیگر خبری از ادامه کار این گروه نشد.

 

این در حالی است که مدیر شبکه یک اخیراً در جلسه‌ای با سیروس مقدم، الهام غفوری و محسن تنابنده بر ادامه همکاری این شبکه با پایتخت تأکید کرده است و خبرهایی از ساخت پایتخت ۷ به گوش می‌رسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Hanieh 1399/04/26
سلام.خیلی هم خوب!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.