2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا سریال پایتخت ۷ ساخته می‌شود

آیا سریال پایتخت ۷ ساخته می‌شود

سیروس مقدم درباره ساخت فصل هفتم از سریال پایتخت توضیحاتی داده است.

دوات آنلاین-سریال پایتخت از آن دست مجموعه‌های تلویزیونی است که همه منتظر فصل تازه آن هستند و انتظار می‌کشند تا با فرا رسیدن نوروز شاهد ماجراهای نقی معمولی و خانواده‌اش باشند.

 

باشگاه خبرنگاران نوشت: گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد.

 

سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت» خبر از تولید «پایتخت ۷» برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت:وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح «پایتخت ۷» را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود.

.

وی افزود:عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است و تمامی این حواشی از بین می رود. تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

 

سیروس مقدم بیان کرد: مجموعه پایتخت متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای همه شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
1399/08/05
اگه پاییتخت ۷ساخته بشه خیلی خوب میشه
Hanieh 1399/04/26
سلام.خیلی هم عالی.
قسمت آخر 1399/03/29
شما اول قسمت اخر پایتخت 6 . پخش کنین
سید عباس 1399/03/28
از حالا من و خانواده ام باید لحظه شماری کنیم تا نوروز 1400

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.