2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خودکشی مرد شیشه‌ای بعد از کشتن همسر

خودکشی مرد شیشه‌ای بعد از کشتن همسر

عصر روز حادثه این زوج با هم درگیر شده بودند که مرد میانسال با برداشتن اسلحه شکاری همسر و دخترش را تهدید می‌کند و ...

دوات آنلاین-مرد شیشه‌ای بعد از شلیک به همسر و دخترش، با اسلحه شکاری به زندگی خود پایان داد. در این تیراندازی، زن میانسال کشته شد، اما دختر جوانش به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.

 

مرد شیشه‌ای دیگر حوصله بحث و درگیری نداشت. مثل فنر از جا پرید و به سمت اسلحه شکاری‌اش رفت. خشم، وجودش را گرفته بود. همسر و دخترش که می‌دانستند او کنترلی بر رفتارش ندارد به همین خاطر به سمت بالکن رفتند تا از عابران کمک بگیرند. صدای داد و فریاد زن میانسال و دختر جوانش نگاه‌های اهالی و عابران را به بالکن خانه‌ای در خیابان 45 متری گلشهر کشاند. آنها خود را به بالکن طبقه چهارم رسانده بودند و درخواست کمک داشتند. هیچ‌کدام از اهالی نمی‌دانستند چه اتفاقی افتاده است. صدای داد و فریاد آنها با صدای چند گلوله گره خورد و بعد از آن، زن میانسال نقش بر زمین شد. حالا سکوت و بهت، بر فضا حاکم شده بود، اما این سکوت هم چند ثانیه بعد با صدای شلیک دوباره‌ای شکست.

 

با تماس اهالی، ماموران کلانتری و اورژانس خود را به مقابل این ساختمان رساندند. جمعیت زیادی مقابل محل تیراندازی جمع شده بودند. یکی از اهالی که ساکنان طبقه چهارم  را می‌شناخت می‌گفت: زن میانسال همراه دختر و پسرش در این خانه زندگی می‌کردند. از چند وقت قبل هم پدرشان به این خانه آمده بود. فکر کنم زندان بوده و با شیوع کرونا، آزاد شده بود. البته بعضی‌ها می‌گویند برای کار به عسلویه رفته بود، اما از وقتی برگشته با خانواده‌اش اختلاف و درگیری داشت.

 

ماموران کلانتری پس از ورود به آپارتمان طبقه چهارم  با جسد زن و مرد میانسالی رو‌به‌رو شدند که هر دو با شلیک گلوله از پا درآمده بودند. دختر جوانی نیز وحشت زده به جنازه آنها زل زده بود. با تایید گزارش این قتل، ماجرا به تیم جنایی کرج اعلام شد و بازپرس مرادی همراه رئیس اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز در محل قتل حاضر شدند.

 

آثار به‌هم ریختگی در خانه، نشان از درگیری قبل از قتل داشت. در اتاق خواب، جسد مردی روی زمین افتاده بود و یک اسلحه شکاری در کنار جسدش قرار داشت. در بالکن اتاق خواب هم جسد همسر این مرد افتاده بود.

 

برخورد گلوله به سینه این زوج، مرگ آنها را رقم زده بود. شواهد موجود در صحنه حکایت از قتل این زن به دست شوهرش و خودکشی قاتل داشت.

 

بازپرس جنایی در ادامه از دختر 23 ساله این زوج که شاهد درگیری بود، بازجویی کرد. دختر جوان در این تیراندازی به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرده و گلوله فقط خراشی روی دستش ایجاد کرده بود. تحقیقات نشان داد، پدر 65 ساله خانواده معتاد به شیشه بوده است. او مدتی قبل با گرفتن پول رهن خانه، همسر و دو فرزندش را ترک کرده و به عسلویه رفته بود. در این مدت زن 45 ساله و فرزندانش با کار کردن، اجاره خانه و هزینه‌های زندگی را تامین می‌کردند.

 

حدود دو ماه قبل، مرد معتاد دوباره به خانه بازگشته و آزار و اذیت همسر و فرزندانش را آغاز کرده بود. عصر روز حادثه این زوج دوباره با هم درگیر شده بودند که مرد میانسال با برداشتن اسلحه شکاری همسر و دخترش را تهدید می‌کند. آنها هم برای کمک‌خواهی به بالکن خانه می‌روند، اما مرد معتاد به سمت همسر و دخترش شلیک می‌کند که زن میانسال هدف گلوله قرار می‌گیرد. قاتل با دیدن این صحنه، لوله اسلحه را به سمت خودش گرفته و خودکشی می‌کند.

 

با تحقیقات مقدماتی در محل قتل، اجساد این زوج با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه دارد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این رابطه به خبرنگار جام‌جم گفت: این جنایت ساعت 18 روز شنبه-24 خرداد-به پلیس گزارش شد و با توجه به حساسیت موضوع، تیم جنایی در محل حاضر و تحقیقات آغاز شد. در زمان قتل، این زوج و دخترشان در خانه حضور داشتند. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌دهد، قاتل که اعتیاد به شیشه داشته، بعد از درگیری با همسرش و عصبانیت به سمت اسلحه رفته و این جنایت را رقم زده است.

 

سرهنگ نادربیگی افزود: هنوز مشخص نشده، متهم چطور اسلحه را تهیه کرده و تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای افشای ابعاد این جنایت ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.