2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلاق به‌خاطر ازدواج‌های پدرزن

طلاق به‌خاطر ازدواج‌های پدرزن

پدرزنم باعث خجالت و شرمندگی من است و دوست ندارم با چنین خانواده‌ای وصلت کنم. سه سال پیش، من و ثریا به عقد یکدیگر درآمدیم ولی هنوز زندگی مشترک خود را آغاز نکرده‌ایم.

دوات آنلاین-مرد جوان به دادگاه خانواده رفت تا به‌خاطر ازدواج‌های دوباره پدرزنش درخواست طلاق دهد. او که از این ازدواج‌های مجدد شاکی و ناراحت بود، تصمیم گرفت برای همیشه به زندگی مشترکش پایان دهد.  او از این اتفاق خجالت می‌کشید و دیگر نتوانست به زندگی مشترکش ادامه دهد.

 

مرد جوان زمانی که در مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: من به‌خاطر پدرزنم تصمیم به جدایی گرفتم. پدرزنم باعث خجالت و شرمندگی من است و دوست ندارم با چنین خانواده‌ای وصلت کنم. سه سال پیش، من و ثریا به عقد یکدیگر درآمدیم ولی هنوز زندگی مشترک خود را آغاز نکرده‌ایم. در این مدت متوجه شدم که نمی‌توانم با این خانواده وصلت کنم و زندگی مشترکی با ثریا داشته‌باشم.

 

پدرزنم تابه‌حال دو بار ازدواج کرده و حالا بازهم می‌خواهد برای سومین‌بار ازدواج کند. او بعد از این‌که همسر اولش فوت شد تابه‌حال دو بار ازدواج کرده و می‌خواهد بازهم ازدواج کند. پدرزنم با هر زنی که ازدواج می‌کند بعد از مدتی به اختلاف می‌خورد و از او جدا می‌شود. در مدت سه سالی که من با ثریا نامزد کرده‌ام دوبار ازدواج کرده و من هربار هم برای خانواده‌ام داستانی سرهم کرده‌ایم تا آبرویم نرود. اما دیگر نمی‌توانم تحمل کنم. او باز هم می‌خواهد با زن دیگری ازدواج کند و می‌دانم که با این زن هم نمی‌تواند زندگی خوبی داشته‌باشد.

 

هرچه سعی می‌کنم جلوی این کارهای او را بگیرم فایده‌ای ندارد و هربار که اعتراض می‌کنم هم ثریا و هم پدرزنم با من دعوا می‌کنند و می‌گویند که نباید دخالت کنی. خیلی وقت است که دارم به این موضوع فکر می‌کنم و درنهایت تصمیم به جدایی گرفتم. می‌دانم که زندگی ما عاقبت خوشی ندارد و نمی‌توانم این موضوع را تحمل کنم. برای همین تصور می‌کنم که اگر جدا شویم و این زندگی را شروع نکنیم خیلی بهتر است. چون این مسائل برای من باعث خجالت است.

 

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی، زندگی پدر من به خودش مربوط است. نمی‌دانم چرا رضا تا این حد نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهد. پدرم از وقتی مادرم فوت‌کرد دیگر نتوانست با هیچ زنی سازگاری داشته‌باشد. از طرفی هم تنهاست و نمی‌تواند به‌تنهایی زندگی کند. دوست دارد برای خودش همدمی داشته‌باشد. این موضوع ارتباطی به دامادش ندارد، اما رضا این مساله را بزرگ کرده و بارها سر این مساله با من دعوا کرده‌است. هرچه به او می‌گویم دخالت نکن، فایده‌ای ندارد. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه از او جدا شوم تا در آینده دچار مشکلات جدی‌تری نشویم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، اما وقتی اصرارهایش نتیجه نداد، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

 

منبع: روزنامه جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.