2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تجاوز پسرعموی هندی به دختر 16 ساله

تجاوز پسرعموی هندی به دختر 16 ساله

پلیس هند هر روز حدود 100 مورد حمله جنسی به زنان را ثبت می کند.

دوات آنلاین-پسر 21 ساله هندی که دخترعمویش را ربوده  و به او تجاوز کرده بود دستگیر شد.

 

به گزارش رکنا، پلیس هند جوان 21 ساله ای را بخ جرم تجاوز به دختر عمویش دستگیر و تحت بازجویی قرار داد.

 

گزارش پلیس حاکی از آن است که متهم قربانی را که برای خرید شیر از خانه بیرون رفته بود، ربود و او را شبانه مورد تجاوز قرار داد.

 

دختر جوان به پلیس گفت پس از تجاوز پسر عمویش متوجه شد از او باردار شده است.

 

بارداری این دختر از پسر عمویش موجب شد تا خانواده اش در جریان این رابطه قرار گرفته و با شکایت به اداره پلیس این جنایت را فاش کردند.

 

با دستگیری جوان 21 ساله و اعتراف به تجاوز متهم به زندان منتقل شد تا پس از مشخص شدن اوضاع قربانی مجازاتی برای وی در نظر گرفته شود.

 

جرایم جنسی؛ معضل بزرگ جامعه هند

بر اساس آمار اداره اطلاعات جرائم ملی ، پلیس هند هر روز حدود 100 مورد حمله جنسی به زنان را ثبت می کند.

 

در سال 2016 حدود 39 هزار شکایت از حملات به زنان با انگیزه جنسی در این کشور ثبت شد که نسبت به سال قبل از آن افزایش 12 درصدی نشان می دهد.

 

به گفته شبکه الجزیره، پنج زنی که اخیرا مورد تجاوز گروهی قرار گرفته اند برای یک سازمان غیرانتفاعی فعال در امور ضد قاچاق انسان کار می کردند. این سازمان تحت حمایت یک کلیسای کاتولیک فعالیت می کند.

 

بی بی سی نیز اطلاع داد این سازمان غیرانتفاعی در این منطقه قبیله ای مرکزی برای زنان و دخترانی دائر کرده است که در جستجوی کار از روستاهای خود خارج می شوند اما به عنوان بردگان جنسی در دام قاچاقچیان انسان می افتند.

 

مقامات ایالتی اعلام کرده اند که به دنبال تحقیقات انجام شده 9 نفر مظنون به دست داشتن در این حادثه بازداشت شده اند. حدس زده می شود مردان بازداشت شده عضو گروههای قاچاق انسان فعال در منطقه باشند.

 

اما هنوز مظنون اصلی و مغز متفکر این عمل شناسایی و بازداشت نشده است به همین دلیل پلیس جایزه ای معال 750 یورو برای معرفی وی تعیین کرده است.

 

پلیس می گوید انگیزه افرادی که در این حمله دست داشتند آن بوده است که آنها مخالف حضور افرادی خارج از قبیله خود در منطقه بوده اند.

 

در چند ماه اخیر ، خبر تجاوز گروهی به یک دختربچه مسلمان در کشمیر و سپس قتل وی و همچنین تجاوز گروهی به دو دختر نوجوان دیگر در منطقه ای دیگر از هند خشم و نفرت زیادی در هند ایجاد کرد. مردم و بویژه زنان به خیابانها ریختند و حتی نارندرا مودی نخست وزیر این کشور نیز درباره آن سخن گفته و خشونت علیه زنان را مایه شرمساری کشور خواند.

 

پس از رسوایی های اخیر درباره تجاوز گروهی به دختران و کودکان که برخی شان به اقلیت های مذهبی و قومی تعلق داشتند و حتی مواردی که از سوی یک روحانی بسیار سرشناس هندو انجام شد ، مقامات هند به فکر تغییر در قوانین افتادند.

 

در حال حاضر، تنها مرتکبین جرائمی مانند قتل، آدم‌ربایی، فعالیت‌های تروریستی و جاسوسی در هند اعدام می شوند. اما بحران تجاوز و حساسیت اجتماعی بسیار بالایی که ایجاد کرده است که حتی ممکن است بر سرنوشت دولتمردان در انتخابات آتی تاثیر بگذارد بقدری در این کشور بالا گرفته است که روند بسیار کند رسیدگی به پرونده‌های کیفری خود به یک مساله بحرانی دیگر تبدیل شده است.

 

روند رسیدگی به شکایات تجاوز جنسی در هند معمولا دو ماه به طول می انجامد اما به خاطر افزایش آگاهی زنان و حمایت اجتماعی که قربانیان این گونه جنایات دریافت می کنند تعداد شکایت ها بالا رفته در حالیکه قبلا اغلب این موارد مسکوت می ماند. دولت هند اعلام کرد می خواهد برای متجاوزین مجازات اعدام در نظر بگیرد اما این قانون هنوز به تصویب پارلمان نرسیده است

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/04/01
مایه ی شرمساری جامعه جهان به کجا میرود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.